ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Επιστολή στο Υπ. Δικαιοσύνης απέστειλε κάτοικος της Λήμνου με αφορμή τη συμπεριφορά αστυνομικού

Επιστολή στο Υπ. Δικαιοσύνης απέστειλε κάτοικος της Λήμνου με αφορμή τη συμπεριφορά αστυνομικού

Αδικημένος από τη συμπεριφορά αστυνομικού, αισθάνεται κάτοικος της Λήμνου, ο οποίος αφού προσπέρασε σε σημείο με διακεκομμένη λωρίδα, όπως ο ίδιος υποστηρίζει, προπορευόμενο αστυνομικό όχημα, δέχθηκε κλήση για αντικανονικό προσπέρασμα, παράβαση που αναλογεί σε πρόστιμο 400€, αφαίρεση της άδειας του ΙΧ και του διπλώματος του.

Το περιστατικό έγινε γνωστό στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, με επιστολή που απέστειλε ο 35χρονος.

Συγκεκριμένα στην επιστολή του αναφέρει:

«Καλησπέρα σας. Ονομάζομαι ... κάτοικος της Λήμνου. Είμαι στρατιωτικός στο επάγγελμα και θα ήθελα να σας ενημερώσω για ένα δυσάρεστο περιστατικό που μου συνέβη και θεώρησα υποχρέωση μου να σας το κοινοποιήσω προς ενημέρωση σας.

Την Πέμπτη και ώρα περί 14:00 κινήθηκα με το αυτοκίνητο μου ΙΧ υπ' αριθμού ... από την περιοχή του Μούδρου προς την περιοχή της Μύρινας μαζί με την σύζυγο μου.

Στο μέσο της διαδρομής κοντά στην περιοχή του αεροδρομίου συνάντησα το υπηρεσιακό όχημα της Αστυνομίας υπ΄ αριθμού ΕΑ .... το οποίο και ακολουθούσα με το δικό μου ΙΧ.

Στη διαδρομή που κάναμε προς Μύρινα περάσαμε μέσα από δυο χωριά που το όριο ταχύτητας ήταν 40 χιλιόμετρα. Το όχημα της αστυνομίας δεν τηρούσε την προβλεπόμενη ταχύτητα, βλέποντας το δικό μου κοντέρ του αυτοκινήτου και ο οδηγός του Αστυνομικού οχήματος σχεδόν σε όλη την διαδρομή είχε το ένα χέρι έξω από το παράθυρο και οδηγούσε με το άλλο.

Σε κάποιο σημείο της επαρχιακής οδού από το χωριό Κορνός προς το χωριό Θέρμα προσπέρασα το Αστυνομικό όχημα εφόσον διατηρούσα την προβλεπόμενη ταχύτητα και οι σημάνσεις της επαρχιακής οδού το επέτρεπαν.

Αμέσως μετά ο οδηγός του Αστυνομικού οχήματος ανέπτυξε ταχύτητα και μου έκανε νόημα αναβοσβήνοντας τα φώτα να σταματήσω. Σταμάτησα λίγο παρακάτω σε ασφαλές χώρο έτσι ώστε να μην εμποδίζω την κυκλοφορία και ακριβώς πίσω μου σταμάτησε το όχημα της Αστυνομίας.

Κατέβηκε ο οδηγός του περιπολικού και μου λέει: «Που πάτε κύριε; Βιάζεστε; Προσπεράσατε σε διπλή γραμμή». Τότε εγώ του απάντησα πως στο σημείο όπου προσπέρασα δεν είναι διπλή γραμμή και του ανέφερα και τα παραπάνω που αναγράφω και πως ήταν λάθος από την μεριά του.

Η απάντηση του για την ταχύτητα δόθηκε με επίσης ερώτηση, για το εάν έχω ραντάρ για να ελέγξω την ταχύτητα του και όταν του είπα ότι έβλεπα το κοντέρ του αυτοκινήτου μου, μου είπε ότι είναι χαλασμένο... Όσο για το χέρι έξω από το τζάμι μου είπε να του κάνω μήνυση.

Επίσης θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι, επειδή είμαι κάτοικος της Λήμνου τυγχάνει να γνωρίζω αρκετούς συμπολίτες μου και στην διαδρομή πριν γίνει το όλο συμβάν που σας αναφέρω, ένας συνάδελφος του αστυνομικός, που είναι κάτοικος της Λήμνου, πέρασε με την μηχανή του χωρίς να φοράει κράνος. Χαιρέτησε το Αστυνομικό όχημα και το αστυνομικό όχημα ανταπέδωσε το χαιρετισμό δίχως να τον ελέγξουν και έφυγε κανονικά.

Εμένα δυστυχώς μου έκοψε 400 Ευρώ πρόστιμο και μου αφαίρεσε την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος και το δίπλωμα μου.

Όταν ζήτησα τα στοιχεία από το όργανο μου είπε να κάνω αίτηση και να τα πάρω από την υπηρεσία. Η στολή που φορούσε δεν είχε κάποιο στοιχείο καθώς ήτα ένα κοντομάνικο μπλουζάκι χωρίς να αναγράφει κανένα απολύτως στοιχείο του αστυνομικού.

Όταν πήγα στο διοικητή του τμήματος για την αδικία που έγινε εις βάρος μου και λέγοντας του όλα τα παραπάνω, η απάντηση του ήταν πως η Αστυνομία μπορεί να προσπερνάει παντού και να πηγαίνει με όποιο όριο ταχύτητας κρίνει απαραίτητο όταν υπάρχει ανάγκη.

Εκείνη την στιγμή όμως που έγινε το συμβάν δεν υπήρχε ανάγκη, γιατί ούτε ο φάρος ήταν αναμμένος, ούτε οι σειρήνα του οχήματος ηχούσε.

Είμαι 35 έτη στο νησί της Λήμνου και δεν έχω δώσει ποτέ το παραμικρό δικαίωμα στις τοπικές αρχές του νησιού. Ζητώ την κατανόησή σας και εάν μπορείτε να επιληφθείτε του θέματος μου.

Σας ευχαριστώ πολύ».


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Βόρειο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video