
Άνοιξε η αυλαία των Πολιτιστικών Εκδηλώσεων του Δήμου Αγίου Ευστρατίου με διήμερο Φεστιβάλ Κινηματογράφου .
Η μεγάλη οθόνη μάγεψε και ταξίδευσε μικρούς και μεγάλους.
{gallery}cinema_ai_stra{/gallery}
Πηγή

Άνοιξε η αυλαία των Πολιτιστικών Εκδηλώσεων του Δήμου Αγίου Ευστρατίου με διήμερο Φεστιβάλ Κινηματογράφου .
Η μεγάλη οθόνη μάγεψε και ταξίδευσε μικρούς και μεγάλους.
{gallery}cinema_ai_stra{/gallery}
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου