Στα χέρια του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου πέρασε η γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) σχετικά με τις γραμμές στις οποίες κηρύχθηκε έκπτωτη πρόσφατα η ΝΕΛ. Τι ακριβώς συζητήθηκε την περασμένη Παρασκευή στο ΣΑΣ και προτείνεται στον Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη που καλείται από τη Δευτέρα να αποφασίσει, παρουσιάζει το My Samos Blog, δημοσιεύοντας και το σχετικό έγγραφο.
Πιο αναλυτικά, αφήνοντας εκτός γραμμής τη Θεσσαλονίκη και τους Φούρνους, για το επόμενο τρίμηνο-μέχρι να προκηρυχθεί διεθνής διαγωνισμός, το Σ.Α.Σ εισηγείται την εκτέλεση δύο δρομολογίων την εβδομάδα στη γραμμή Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ-Ικαρία-Πειραιάς. Στην περίπτωση αυτή, το μίσθωμα θα φτάνει τα 130 ευρώ ανά ναυτικό μίλι αν πρόκειται για πλοίο τρίτης κατηγορίας, θα είναι προσαυξημένο κατά 25% εφόσον μπει πλοίο δεύτερης κατηγορίας ή θα είναι 35% περισσότερο αν είναι πλοίο πρώτης κατηγορίας.
Η εναλλακτική εισήγηση του Σ.Α.Σ προβλέπει την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα στη γραμμή Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ-Ικαρία-Πειραιάς και ενός δρομολογίου την εβδομάδα στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη-Λήμνος-Καβάλα. Στις περιπτώσεις αυτές το μίσθωμα θα ανέρχεται στα 130 ευρώ ανά ναυτικό μίλι για πλοίο τρίτης κατηγορίας, επιπλέον 25% για δεύτερης και 35% πιο πάνω για πλοίο πρώτης κατηγορίας. Προβλέπεται, επίσης, και η υποχρέωση σύνδεσης των Ψαρών με τη Χίο, μία φορά την εβδομάδα, με προέκταση του δρομολογίου από Πειραιά.
Τον τελικό λόγο έχει πλέον ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, που πληροφορίες τον θέλουν να λαμβάνει απόφαση εντός της εβδομάδας.
Δείτε τη σχετική γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Η Ενότητα Γ': ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ στο επόμενο έγγραφο αφορά τη Σάμο):
Υπενθυμίζεται ότι ήδη έχει εκδηλώσει το ενδιαφέρον της να αναλάβει τα δρομολόγια αυτά η Hellenic Seaways.
από noreply@blogger.com (mysamos1)
μέσω My Samos: Ένα blog για τη Σάμο
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου