Από την αρχή είχε προβληματίσει ως κατασκευή ο νέος κόμβος στον Καρφά, κυρίως για την πολυπλοκότητα και την αδυναμία του να διευκολύνει τους οδηγούς οχημάτων και δικύκλων στην χρήση του περιφερειακού. Για το έργο αναφερθήκαμε έγκαιρα, αποδεχόμενοι τα δεκάδες παράπονα που εκφράστηκαν, αλλά κυρίως για το γεγονός ότι ουδεμία προεργασία προέκυψε για να προϊδεάσει για το τι θα ακολουθούσε.
Τώρα τα παράπονα έφτασαν και στην πόρτα του ΑντιπεριφειάρχηΣτ. Κάρμαντζη που δείχνει να αντιλαμβάνεται ότι με την συγκεκριμένη παρέμβαση της Τεχνικής Υπηρεσίας της Περιφέρειας, υπάρχει θέμα.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου