Δύο χρόνια μετά τη θέσπισή του κυπέλλου της Γ' Εθνικής και η ΕΠΟ αποφάσισε εντελώς την κατάργησή του! Το Κύπελλο Γ’ Εθνικής θεσπίστηκε το καλοκαίρι του 2013, όταν δημιουργήθηκε η νέα Γ’ Εθνική ή αλλιώς Football League 2. Ωστόσο δεν θα συνεχίσει να υπάρχει, καθώς η Ομοσπονδία αποφάσισε να το καταργήσει και να ενισχύσει το Κύπελλο Ερασιτεχνών. Έτσι, ο Κανάρης που θα πάρει μέρος στη Γ’ Εθνική θα συμμετέχει κανονικά στην Α’ φάση του κυπέλλου της Χίου!
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου