Με απόφαση του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, καθιερώθηκε σε μόνιμη βάση, ήδη από χθες , η «Ώρα του Πολίτη, των Φορέων και των Κοινωνικών Εταίρων», που εφαρμόζεται πιλοτικά εδώ και δύο μήνες, με πρωτοβουλία του τέως αναπληρωτή υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Γιάννη Πανούση.
Η «Ώρα του Πολίτη» θα εφαρμόζεται σε εβδομαδιαία βάση και συγκεκριμένα, κάθε Δευτέρα, κατά τις ώρες 18.00-20.00, σε όλα τα αστυνομικά τμήματα της χώρας.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου