Ένα εργαλείο στα χέρια της για να στοχεύσει σε νέες τουριστικές αγορές επιδιώκει να έχει η Δημοτική Αρχή, αφού με βάση και τα περιορισμένα οικονομικά δεδομένα δεν υπάρχουν περιθώρια για πειραματισμούς, χωρίς αποτέλεσμα.
Ως τέτοιο αντιμετωπίζει ο αντιδήμαρχος, Οικονομικής Ανάπτυξης, Δημήτρης Καράλης το έργο «Συλλογής στατιστικών στοιχείων και καταγραφή ιδιαίτερων χαρακτηριστικών νέων δυνητικών τουριστικών αγορών», που φέρνει προς ψήφιση η αντίστοιχη δ/νση του δήμου, στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Δευτέρας.
«Προσπαθούμε να προσδιορίσουμε τις κατάλληλες αγορές και να καθορίσουμε τις ενέργειες με τις οποίες θα τις προσεγγίσουμε», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όπως είπε ο ίδιος στην «Α» το κόστος της μελέτης θα μπορούσε να φτάσει μέχρι τα 10.000 ευρώ κι απώτερος σκοπός είναι να αξιοποιηθεί αν όχι μέσα στην επόμενη τουριστική σεζόν σε εκείνες που θα ακολουθήσουν.
Προς το παρόν άλλωστε το πλάνο προβολής σε τουριστικές εκθέσεις για φέτος έχει καταρτιστεί, πάλι με γνώμονα το οικονομικό, αφού ετησίως το κονδύλι για τουριστική προβολή φτάνει στα 30.000 ευρώ. Έτσι προτεραιότητα δίνεται, σε συνεργασία και με την Περιφέρεια, στις εκθέσεις που γίνονται σε όσες ευρωπαϊκές τουριστικές αγορές έχουν απομείνει στη Χίο (Νορβηγία, Αυστρία, Σλοβενία, Τσεχία, Ολλανδία), στην Τουρκία, που παραμένει η βασική αγορά για το νησί μας, καθώς και στις μεγάλες 4 ευρωπαϊκές εκθέσεις (πχ Βερολίνου) από τις οποίες δεν πρέπει να λείπει κανείς.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου