Πρόκειται για το χριστουγεννιάτικο σποτ αγγλικού πολυκαταστήματος, που έκανε όσους το είδαν να δακρύσουν. Με τίτλο «Άνθρωπος στο φεγγάρι», το σποτ δίνει έμφαση στη μοναξιά που νιώθουν αυτές τις μέρες οι άνθρωποι της τρίτης ηλικίας.
Η μικρή Lily η ηρωίδα διακρίνει από το τηλεσκόπιό της έναν άνθρωπο στο φεγγάρι. Η εμφανής μοναξιά του, συγκλονίζει το κοριτσάκι, που βάζει σκοπό της ζωής του να επικοινωνήσει με τον ηλικιωμένο άντρα ώστε να απαλύνει τη φρικτή μοναξιά που νιώθει. Όσο κι αν προσπαθεί, δεν τα καταφέρνει, όπου ξαφνικά με μαγικό τρόπο, ένα τηλεσκόπιο θα προσγειωθεί στα πόδια του ηλικιωμένου και όλα αλλάζουν. Τα μάτια του παππού γεμίζουν δάκρυα, όπως και των θεατών του σποτ. Στόχος της καμπάνιας είναι να μην μείνει κανένας ηλικιωμένος μόνος αυτά τα Χριστούγεννα.
Η παραγωγή κόστισε 1.000.000 λίρες και τα γυρίσματα έγιναν κυρίως στο στούντιο της Warner Brothers.
crashonline.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου