Η Πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Κοινωνικής Προστασίας & Αλληλεγγύης του Δήμου Λήμνου εύχονται σε όλους τους δημότες και τους επισκέπτες του νησιού μας και ιδιαίτερα στους εργαζόμενους στην διοικητική υποστήριξη και στις κοινωνικές δομές του Οργανισμού μας, καλές γιορτές με ευτυχία, υγεία και οικογενειακή γαλήνη.
Ο Ο.Κ.Π.Α, με το διοικητικό του συμβούλιο και όλο του το προσωπικό, έχοντας την συμπαράσταση του Δήμου αλλά και όλων των ευαισθητοποιημένων δημοτών μας, θα συνεχίσει και την επόμενη χρονιά, με όλες του τις δυνάμεις, να στέκεται στο πλευρό των συνανθρώπων μας που έχουν ανάγκη.
Υποστηρίζοντας όλες εκείνες τις δράσεις, εθελοντικές , Συλλόγους και κρατικά προγράμματα που έχουν ως στόχο, την ανακούφιση ευπαθών ομάδων, θα επιδιώξουμε τόσο την συμμετοχή μας σε όσα Κοινωνικά Προγράμματα προκηρυχθούν τη νέα Προγραμματική περίοδο αλλά και την συνέχιση των ήδη υπαρχόντων, (ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΚΗΦΗ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΕ ΑΠΟΡΟΥΣ, ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ κ.ά.), προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.
Υπενθυμίζουμε, τέλος, ότι ο Οργανισμός μας διατηρεί λογαριασμό στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, στον οποίον, όποιος επιθυμεί μπορεί να συνεισφέρει για να υπάρχει η δυνατότητα οικονομικής ενίσχυσης άπορων συνδημοτών μας.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Ο Οργανισμός Κοινωνικής Προστασίας & Αλληλεγγύης του Δήμου Λήμνου (ΟΚΠΑ) παρέλαβε και διένειμε 18 τόνους ρυζιού σε απόρους του νησιού μας, δικαιούχους του Προγράμματος «Δωρεάν Διανομής Τροφίμων από την Ε. Ε» περιόδου 2013-14, ολοκληρώνοντας έτσι τη διανομή που αφορούσε το συγκεκριμένο Πρόγραμμα.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού επιθυμεί να ευχαριστήσει όσους συνέβαλλαν στην διανομή, τους Αντιδημάρχους του Δήμου Λήμνου, τους Προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων και τους εργαζόμενους του Δήμου και του Οργανισμού για την εθελοντική τους συνεισφορά.
Επισημαίνουμε ότι η Επισιτιστική Βοήθεια (TEBA /FEAD- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ, ΒΑΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΗΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ, 2015-2016) στο οποίο ο Δήμος μας συμμετέχει, σε σύμπραξη με την Περ/κή Ενότητα Λήμνου και τα άλλα νησιά του Βορείου Αιγαίου, δεν έχει αρχίσει ακόμα να υλοποιείται, ενώ έχουν επιλεγεί οι τελικοί δικαιούχοι (350 οικογένειες του Δήμου μας και του Δήμου Αγίου Ευστρατίου) και είμαστε σε ετοιμότητα να ξεκινήσουμε τις διανομές τροφίμων και άλλων αγαθών, αμέσως μόλις ολοκληρωθούν οι διοικητικές διαδικασίες από το αρμόδιο Υπουργείο Κοινωνικής Αλληλεγγύης και έχουμε την σχετική ενημέρωση.
Για το συγκεκριμένο Πρόγραμμα οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τον Έπαρχο Λήμνου, κο Γιαρμαδούρο Ευάγγελο, για την παραχώρηση χώρου και εξοπλισμού και την κα Ματζάρη Κυριακή, Κοινωνική λειτουργό της ΠΕ Λήμνου και μέλος του Δ. Σ του ΟΚΠΑ για την βοήθειά, ως προς την διοικητική υλοποίηση της δράσης .
Τέλος ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τις εταιρείες:
- «ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ» για την προσφορά 10 «Χριστουγεννιάτικων Πακέτων Αγάπης» που δόθηκαν σε οικογένειες του δήμου μας, που τα είχαν απόλυτη ανάγκη και
- «ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΜΑΣΟΥΤΗΣ» για την προσφορά ειδών καθαρισμού και υγιεινής για τους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς της Λήμνου.
Ο Οργανισμός Κοινωνικής Προστασίας & Αλληλεγγύης του Δήμου Λήμνου είναι στη διάθεση όλων εκείνων που θέλουν να συνεισφέρουν υλικά, διαβεβαιώνοντας ότι οι προσφορές εταιρειών και πολιτών διανέμονται με απόλυτη διαφάνεια, με την γνωμοδότηση των κοινωνικών υπηρεσιών, την υπόδειξη των Προέδρων Τοπικών Κοινοτήτων και τις απαραίτητες αποφάσεις των διοικητικών του οργάνων, ώστε η βοήθεια να φτάνει σε εκείνους που έχουν πραγματικά ανάγκη στις δύσκολες εποχές που διανύουμε.
Για το Δ. Σ ΟΚΠΑ Δήμου Λήμνου
Η Πρόεδρος Ο Αντιπρόεδρος
Μαγδαληνή Τούφου Αντώνιος Παπαλιάς
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου