
Αύριο Σάββατο στις 19:00, μετά της νίκη ΑΕ Λήμνου την περασμένη Κυριακή στον αγώνα με τον Παππάδο Γέρας, στην Μυτιλήνη
Ήρθε ή ώρα, να αγωνιστούν ξανά, αυτή την φορά στο δικό μας έδαφος!
Πάμε όλοι μαζί να τους δείξουμε ότι όχι μονό, έχουμε την καλύτερη ομάδα, αλλά και ότι έχει τους καλύτερους φιλάθλους!!!
Ραντεβού στις 19:00 στο κλειστό γυμναστήριο «Νίκος Σαμαράς».
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου