
Το πρώτο ραντεβού έχει δωθεί για σήμερα… ακριβώς στις 19:30.
Η Φωτογραφική Ομάδα της Λήμνου έχει εγκαίνια της νέας έκθεσης τους, της 5ης κατά σειρά ομαδίκης έκθεσης φωτογραφίας!
Ο αριθμός 2 και οι πιθανοί συμβολισμοί του, γίνεται το στοιχείο της έμπνευσης για τους τριάντα φωτογράφους της ομάδας οι οποίοι με την προσωπική τους ματιά δημιουργούν ενδιαφέρουσες φωτογραφικές αποτυπώσεις.
Η έκθεση φιλοδοξεί να «ταράξει» θετικά τους κατοίκους του νησιού σε μια έρημη εκθεσιακά περίοδο καθώς στο χώρο της έκθεσης θα προβληθούν ταινίες με εικαστικές και φωτογραφικές αναφορές.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου