Η όπερα πάει Αιγαίο …το μιούζικαλ πάει νησιά
Η Έφη Μηνακούλη και η Νεφέλη Μπερή στην Ικαρία το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου, ώρα 5μμ στο Παλαιό Δημαρχείο στον Εύδηλο και την Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου, ώρα 6μμ στο Παλαιό Δημαρχείο στον Άγιο Κήρυκο στο πλαίσιο του επιμορφωτικού προγράμματος «Μουσική για όλους»
Συνεχίζεται το πρόγραμμα «Μουσική για Όλους», που απευθύνεται σε παιδιά, έφηβους και ενήλικες και το οργανώνει ο Σύνδεσμος «Οι Φίλοι του Ελληνικού Νησιού και της Θάλασσας», με τη δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Περιλαμβάνει επιλεγμένες εισηγήσεις, σεμινάρια, συναυλίες, βιωματικά εργαστήρια, ανταλλαγές επισκέψεων ανάμεσα στους μαθητές των μουσικών εργαστηρίων και ταξίδια μαθητών από τα νησιά στην Αθήνα για παρακολούθηση συναυλιών και παραγωγών για παιδιά και νέους ακροατές. Θα διαρκέσει από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούνιο του 2016.
Το πρόγραμμα ταξιδεύει σε έξι νησιά του Αιγαίου (Ικαρία, Κέα, Λήμνο, Σαντορίνη, Σέριφο, Σίφνο) με τη συνεργασία τοπικών αρχών, φορέων, συλλόγων και εθελοντών. Δεκατέσσερις εισηγητές-μουσικοί, παρουσιάζουν και αναπτύσσουν με διαδραστικό τρόπο, δεκαεννέα θέματα.
Όλες οι εκδηλώσεις έχουν ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
Το Σάββατο , 27 Φεβρουαρίου, στις 5μμ, στο Παλαιό Δημαρχείο στον Εύδηλο Ικαρίας και την Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου, ώρα 6μμ στο Παλαιό Δημαρχείο στον Άγιο Κήρυκο, η Έφη Μηνακούλη (μέτζο σοπράνο και ερμηνεύτρια αναγεννησιακού λαούτου και θεόρβης), μαζί με τη μουσικό Νεφέλη Μπερή (τραγούδι, πιάνο και κίνηση), θα εξερευνήσουν τον μαγικό χώρο της όπερας και το λαμπερό χώρο του μιούζικαλ.
Θα χρησιμοποιήσουν τα λόγια των τραγουδιών, τις εικόνες και τα συναισθήματα που κρύβονται στις λέξεις και τη μουσική και μαζί με τους συμμετέχοντες θα τραγουδήσουν και θα γράψουν τους δικούς τους στίχους.
Πληροφορίες:
Email: filoi@filoitounisiou.gr
Τζουλιέττα Καρόρη: 6979981819
Στο:MUSIC CORNER
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου