
Θυμηδία στη Βουλή από τη δήλωση του υπουργού Τόσκα ότι αξιολογήθηκαν οι πραγματικές ικανότητες και η προσφορά των στελεχών στην κοινωνία και όχι οι δημόσιες σχέσεις – Θύελλα αντιδράσεων στην αντιπολίτευση
Να απαξιώσει το έργο και την προσφορά του επικεφαλής της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Μανώλη Σφακιανάκη επιχείρησε ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη Νίκος Τόσκας στην Βουλή προκειμένου να δικαιολογήσει την καρατόμηση του επικεφαλής της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.
Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Δημήτρη Κυριαζίδη είπε «για τον κύριο Σφακιανάκη που έχει γίνει ντόρος, η αντίληψη της πολιτικής ηγεσίας και της ΕΛΑΣ έχει να κάνει με τις πραγματικές ικανότητες και την προσφορά των στελεχών στην κοινωνία και όχι με βάση τις δημόσιες σχέσεις και τον χρόνο που τους προσφέρουν στα τηλεοπτικά μέσα».
Σε άλλο σημείο δε είπε ότι οι κρίσεις στα Σώματα Ασφαλείας γίνονται με κριτήρια που βασίζονται στις πραγματικές ικανότητες και «όχι με ποιους βουλευτές «πιάνουν»».
Οι εξηγήσεις πάντως του υπουργού δεν έπεισαν τον βουλευτή της ΝΔ που απάντησε: «Ακολουθείτε όσα σας λέει η νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ. Σε λίγο θα προσλάβετε και ανθρώπους από τα Εξάρχεια».
Θύελλα για το ξήλωμα Σφακιανάκη από την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
Έντονο παρασκήνιο και εύλογα ερωτήματα προκαλεί η απόφαση του Αρχηγού της Ελληνικής αστυνομίας να τοποθετήσει σε μια ανενεργή υπηρεσία έναν από τους πιο μάχιμους και επιτυχημένους αξιωματικούς.
Αν και έκριναν τον Μανώλη Σφακιανάκη διατηρητέο στο βαθμό του Υποστράτηγου, δεν τον διατήρησαν σε μια υπηρεσία που ο ίδιος δημιούργησε και ανέδειξε και παρουσίασε μεγάλο έργο από το 1995. Πλέον σύμφωνα με τις επίσημες τοποθετήσεις ο αξιωματικός που έχει συνδέσει το όνομα του με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος τοποθετήθηκε στον κλάδο Διοικητικής Υποστήριξης και Ανθρώπινου Δυναμικού του υπουργείου, μια υπηρεσία που δεν έχει ουσιαστικά κανένα μάχιμο ρόλο και οδηγεί τον αξιωματικό σε αποστρατεία.
Αξίζει να τονιστεί ότι η επιλογή απομάκρυνσης του Μανώλη Σφακιανάκη από την υπηρεσία που ο ίδιος έστησε και ανέδειξε, δεν εξυπηρετεί τους στόχους της Ελληνικής Αστυνομίας, αλλά δείχνει ότι κάποιοι δεν ήθελαν τον μάχιμο αξιωματικό στην θέση αυτή.
Πληροφορίες από το περιβάλλον του κ. Σφακιανάκη λένε ότι ο ίδιος περίμενε μέχρι την τελευταία στιγμή τις επίσημες ανακοινώσεις και δεν ήθελε να παρέμβει στις αποφάσεις του Αρχηγού, όμως δεν κρύβουν τη δυσαρέσκεια του γι’ αυτή τη μετακίνηση.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το περιβάλλον του κ. Σφακιανάκη έχει υποβάλλει στο αρχηγείο ένσταση για την τοποθέτησή του στον κλάδο Διοικητικής Υποστήριξης και Ανθρώπινου Δυναμικού και πλέον ο ίδιος περιμένει την απάντηση του αρχηγείου. Εμφανίζεται, μάλιστα, αποφασισμένος σε περίπτωση που η ένστασή του δεν γίνει δεκτή να προσφύγει στα διοικητικά δικαστήρια.
Την ίδια ώρα η τοποθέτησή του σε αυτή την ανενεργή ουσιαστικά θέση έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων και στο αρχηγείο σε συνδυασμό με την ένσταση που έχει καταθέσει ο στρατηγός αρχίζουν να ξανασκέφτονται την υπόθεση. Ωστόσο πηγές από το αρχηγείο της ΕΛΑΣ αποδίδουν τη μετακίνηση του Μανώλη Σφακιανάκη στην ανάγκη ανάδειξης και άλλων αξιωματικών επισημαίνοντας ότι ήταν η μοναδική περίπτωση αξιωματικού που παρέμεινε επικεφαλής για τόσα πολλά χρόνια στην ίδια υπηρεσία. Βέβαια πηγές της Κατεχάκη μιλάνε για απόπειρα της κυβέρνησης ελέγχου κομβικών θέσεων στην αστυνομία, μια εκ των οποίων και η υπηρεσία που ασχολείται με τον έλεγχο του διαδικτύου.
protothema.gr
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου