ΣΑΜΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
Ανατροπής και Δημιουργίας
18 ΦΕΒ 2016
Η ΣΑΜΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ,όταν ξεκίνησε το θέμα εκχώρησης των 14 περιφερειακών Α/Δ,
αντέδρασε άμεσα,κινητοποιήθηκε δυναμικά και πρωτοστάτησε στην έκδοση σχετικού ψηφίσματος
από το Δημοτικό Συμβούλιο.Λίγο μετά,κυβέρνηση έγινε ο ΣΥΡΙΖΑ,του οποίου, η κίνηση το πνευ-
ματικό απότοκο αποτελεί.Από τη στιγμή όμως που η κυβέρνησή του άρχισε και αυτή
με την ιδέα εκχώρησης να ερωτοτροπεί,η ΣΠ διαχώρισε τη θέση της και με Δελτίο Τύπου εξηγούσε
γιατί η εκχώρηση είναι ασύμφορη και για το ελληνικό δημόσιο και για τον απλό πολίτη.
Την ίδια ακλόνητη θέση τηρεί και σήμερα,που η κυβέρνηση έχει πλέον αποφασίσει την εκ-
χώρηση των 14 Α/Δ στη γερμανική FRAPORT και στον Όμιλο Κοπελούζος.Γιατί εμείς τα μέλη της
ούτε επαγγελματίες της πολιτικής είμαστε μήτε με τις κωλοτούμπες τόσο καλά τα πάμε.Πολίτες θέ-
λουμε να παραμείνουμε και με άλλους πολίτες για τον τόπο και τα συμφέροντά του να παλέψουμε.
Για τούτο,μετά την ανακίνηση του θέματος στο Δημοτικό Συμβούλιο και την αδικαιολόγητη από τότε απραξία επανερχόμαστε σε αυτό και δηλώνουμε:
*Συμφωνούμε με την επικαιροποίηση του περσινού ψηφίσματος μετά από συζήτηση και συμφωνία μεταξύ των επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων.
*Υποστηρίζουμε τον εμπλουτισμό του υπόψη ψηφίσματος με τα ερωτήματα που πρότεινε
κατά τη συζήτηση ο Δήμαρχος Σάμου.
*Ομοφωνούμε με την ανάληψη δυναμικών διαπαραταξιακών,πανσαμιακών κινητοποιήσε-
ων,όπως πρότεινε η Λαϊκή Συσπείρωση, με σοφή όμως επιλογή του χρόνου πραγμάτωσής τους,ό-
πως γνωμάτευσε ο Δήμαρχος.
*Προτείνουμε την αποκατάσταση στενής επαφής με τους Δήμους, που αντιμετωπίζουν το
ίδιο πρόβλημα,για μια πιο μαζική και περισσότερο συντονισμένη αντίδραση.
Βέβαια,παράλληλα με τα παραπάνω,πρέπει να μελετήσουμε επισταμένα τη σύμβαση,όχι για
να βρούμε παραθυράκια υπεκφυγής ή αναδίπλωσης αλλά για να στηρίξουμε σε πιο στέρεες βάσεις
τα εναντίον της επιχειρήματά μας.Γιατί,ό,τι και να μας πουν οι δήθεν αρμόδιοι,το ξεπούλημα,ακό-
μα και κέρδη στο κράτος να φέρνει,ξεπούλημα παραμένει, αφού ο λαός τα πρόσθετα βάρητα θα
επωμιστεί.Μιλάμε για την αύξηση του τέλους που θα επιβαρύνει τον κάθε επιβάτη,τη μείωση της
τουριστικής ανταγωνιστικότητας,τη χρέωση του παρκαρίσματος με την ώρα,τις απολύσεις προσω-
πικού και την αντικατάστασή του με αλλοδαπούς,την εκλέπτυνση της εθνικής άμυνας,την επιβά-
ρυνση του κόστους ελιμενισμού των πυροσβεστικών και των στρατιωτικών Α/Φ κ.λ.π.
Νομίζουμε ότι,είναι καιρός να αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες που μας αναλογούν και να πά-
ψουμε επιτέλους να είμαστε οι υπήκοοι που δεν εξοργίζονται,δεν αντιδρούν,δεν αγωνίζονται και
από τις εξελίξεις πάντα απουσιάζουν.Κάποτε,διάολε,πολίτες πρέπει να γίνουμε!Αν όχι τώρα,πότε;
ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
(Φωτογραφία : Αεροδρόμιο Κέρκυρας)
The post Σαμιακή Πολιτεία για την εκχώρηση των Περιφερειακών Αεροδρομίων appeared first on Ικαριακή Ραδιοφωνία.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου