| Φωτογραφίες του Ελισαίου Μαυρατζώτη |
Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε όσους κινήθηκαν χτες στην παραλιακή ζώνη της Σάμου, καθώς για ακόμα μια φορά η "Αργυρώ", η πασίγνωστη φώκια Monachus Monachus εμφανίστηκε στην πόλη.
Η δημοφιλής φώκια, "επιβιβάστηκε" στο φουσκωτό της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης, το "Albatross", στην εξέδρα του όποιου ξάπλωσε για να ...ρίξει έναν υπνάκο!Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου