ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Κατάργηση επιδοτήσεων σε πτήσεις… ρουσφέτια

Της Μαρίας Μόσχου

Την αναδιάρθρωση του συστήματος επιδότησης των 28 άγονων αεροπορικών γραμμών, πάγιο αίτημα των Θεσμών από το 2014, προανήγγειλε χθες από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χ. Σπίρτζης.

Απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ, Δημήτρη Σταμάτη, ο κ. Σπίρτζης προανήγγειλε κατάργηση της επιδότησης σε «πτήσεις-ρουσφέτια», όπως τις χαρακτήρισε.

«Να δούμε ποιες γραμμές είναι άγονες γραμμές και ποιες είναι ρουσφέτι στις αεροπορικές εταιρείες. Βρήκαμε στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας μία κατάσταση που δεν αρμόζει ούτε σε τριτοκοσμική χώρα. Δεν προσβάλαμε, επαναφέρουμε όσους είχατε απολύσει άδικα», είπε χαρακτηριστικά ο Χρ. Σπίρτζης.

«Είναι δυνατόν να θεωρείται άγονη γραμμή η πτήση Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα;» διερωτήθηκε ο υπουργός στη Βουλή και επισήμανε ότι το σύστημα επιδότησης πτήσεων βρίθει στρεβλώσεων και στοιχίζει στο κράτος περί τα 45 εκατ. ευρώ. Ξεκαθάρισε, μάλιστα, ότι στόχος του υπουργείου είναι να βάλει τέλος στα «ρουσφέτια», δηλαδή σε γραμμές που στοιχίζουν περισσότερο από πτήσεις σε πόλεις του εξωτερικό.

Είπε, για παράδειγμα, ότι το εισιτήριο προς Λονδίνο κοστίζει σήμερα από 158 ευρώ έως 213 ευρώ, την ώρα που η πτήση Άκτιο – Σητεία επιδοτείται με 547 ευρώ τη θέση, η Θεσσαλονίκη – Σκύρος με 459 ευρώ, και η Αλεξανδρούπολη – Σητεία με 465 ευρώ κ.ά.

«Είναι το Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα, Αθήνα – Ζάκυνθος άγονες γραμμές;», αναρωτήθηκε ο κ. Σπίρτζης.

Υπογράμμισε, μάλιστα, ότι είναι τέτοια η στρέβλωση του συστήματος που η πτήση επιδοτείται από το Δημόσιο για όλες τις θέσεις του αεροσκάφους, ακόμη και αν αυτό ταξιδέψει άδειο στον προορισμό του.

Ο κ. Σπίρτζης διαβεβαίωσε, όμως, ότι θα διατηρηθούν οι πραγματικά άγονες γραμμές που εξυπηρετούν ακριτικές περιοχές. Έφερε, μάλιστα, ως χαρακτηριστικό παράδειγμα την πτήση Ρόδο – Καστελόριζο ή τις πτήσεις προς την Κάλυμνο.

Τα κριτήρια που θα εξεταστούν είναι

Α) η εποχή: δεν γίνεται να έχουμε το ίδιο αντιστάθμισμα την τουριστική και την μη τουριστική περίοδο, ανέφερε ο Χρ. Σπίρτζης

Β) η επιβατική κίνηση

Γ) ο διαχωρισμός της επιδότησης των μόνιμων κατοίκων από τους επισκέπτες

Δ) οι προορισμοί, η χιλιομετρική απόσταση, τα πληθυσμιακά χαρακτηριστικά, η αναπτυξιακή και τουριστική πολιτική, εθνικοί λόγοι, το ιδιοκτησιακό καθεστώς των αεροδρομίων

«Γιατί πρέπει να ενταχθεί η γραμμή Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα στις άγονες γραμμές;», ρώτησε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υποδομών, διαβεβαιώνοντας ότι «στην Κάλυμνο και το Καστελόριζο δεν πρέπει να ανησυχούν. Άλλοι πρέπει να ανησυχούν».

Στις άγονες γραμμές περιλαμβάνονται οι πτήσεις από Αθήνα προς Ζάκυνθο, Σύρο, Αστυπάλαια, Ικαρία, Λέρο, Μήλο, Κύθηρα, Νάξο, Πάρο, Κάρπαθο, Σητεία, Σκιάθο, Σκύρο, Κάλυμνο και Κοζάνη – Καστοριά. Επίσης, αφορά τις πτήσεις από Θεσσαλονίκη προς Σάμο, Χίο, Κέρκυρα, Καλαμάτα, Σκύρο και Λήμνο – Ικαρία. Τέλος, περιλαμβάνει και τα δρομολόγια: Άκτιο – Σητεία, Αλεξανδρούπολη – Σητεία, Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος, Ρόδος – Καρπάθος – Κάσος – Σητεία, Ρόδος – Κως – Λέρος – Αστυπάλαια, Κέρκυρα -Άκτιο – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος και Ρόδος – Καστελόριζο.

ΝΔ: Η κυβέρνηση πλήττει τα ακριτικά νησιά
Τις ανακοινώσεις του κ. Σπίρτζη για την αναδιάρθρωση του καθεστώτος επιδότησης των αερογραμμών στηλίτευσε ο ερωτών βουλευτής της ΝΔ, Δημήτρης Σταμάτης.

«Αυτή είναι η μεταχείριση που επιφυλάσσει η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στους κατοίκους αυτών των περιοχών και ιδιαίτερα των νησιών του Αιγαίου, που αυτή την ώρα υφίστανται επιπλέον τις δραματικές επιπτώσεις του προσφυγικού προβλήματος», επισήμανε.

Κατάργηση επιδοτήσεων σε πτήσεις… ρουσφέτια | οικονομια, ελλαδα | Ημερησία


Στο:ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Βόρειο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video