
Η μόδα της αυτοφωτογράφησης – αυτοπροβολής έχει οδηγήσει τον μέσο άνθρωπο σε σημείο να μην σκέφτεται! Δεν εξηγείται διαφορετικά η είδηση που κάνει τον γύρω του διαδικτύου, όπου ένα νεαρό δελφίνι πεθαίνει στα χέρια λουόμενων που τράβαγαν φωτογραφίες με αυτό!
Το περιστατικό σημειώθηκε την περασμένη εβδομάδα στην παραλία – θέρετρο Santa Teresita της Αργεντινής, όταν δυο μικρά δελφινάκια, ένα αρσενικό και ένα θηλυκό, για κάποιο λόγο έχασαν τον προσανατολισμό τους και ξεβράστηκαν στην γεμάτη από κόσμο ακτή. Και εκεί που περίμενε κανείς σαν σώφρων νοήμων άνθρωπος, να υπάρξει κάποιος – κάποιοι να τα πιάσουν και να τα ρίξουν πάλι στην θάλασσα, πλήθος ανθρώπων τα παίρνουν και αρχίζουν να τραβάνε μαζί τους φωτογραφίες!
Δυστυχώς το θηλυκό δεν άντεξε την έκθεση στον δυνατό ήλιο και πέθανε. Το αίσχος όμως δεν σταματά εδώ. Το πλήθος, αφού έφερε εις πέρας το θεάρεστο έργο του, παράτησε το νεκρό πλέον δελφινάκι στην άμμο.
Στα κοινωνικά δίκτυα έχει προκαλέσει οργή η είδηση με ους οργανισμούς προστασίας της άγριας ζωής, να τονίζουν πως το συγκεκριμένο περιστατικό δεν είναι το μόνο, και επισημαίνουν πως τα δελφίνια δεν αντέχουν την έκθεση στον ήλιο καθώς το παχύ στρώμα λίπους στο δέρμα τους οδηγεί γρήγορα σε αφυδάτωση και πιθανά θάνατο όταν αυτά παραμείνουν εκτός νερού για μεγάλο χρονικό διάστημα και ειδικά όταν επικρατούν υψηλές θερμοκρασίες.
Ηλίας Σιατούνης
crashonline.gr
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου