Το Μουσικό Εργαστήρι Λήμνου φιλοξένησε στις 7 Φεβρουαρίου, την καθηγήτρια πιάνου του Μουσικού Εργαστηρίου Κέας, Ηώ Αδαμοπούλου, καθώς και τέσσερις μαθητές του τμήματος πιάνου.
Οι μαθητές από την Κέα και τη Λήμνο είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν και να συμπράξουν σε κομμάτια για 4 χέρια στο πιάνο, καθώς και στη Μικτή Ορχήστρα του Μουσικού Εργαστηρίου Λήμνου.
Η δράση πραγματοποιήθηκε με δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος στο πλαίσιο του προγράμματος «Μουσική Για Όλους» που οργανώνει φέτος ο Σύνδεσμος «Οι Φίλοι του Ελληνικού Νησιού και της Θάλασσας» σε πολλά νησιά του Αιγαίου.
Δείτε βίντεο από την επίσκεψη
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου