Ο ιδιοκτήτης της «Olivia» Μιχάλης Τζωρτζής αναφέρθηκε στην διαδικασία παραγωγής και τυποποίησης του ελαιολάδου που παράγει η εταιρία του. Όπως είπε έχουν λάβει μέχρι στιγμής 28 βραβεύσεις, τρεις συσκευασίας και οι υπόλοιπες ποιότητας. Σύμφωνα με τον κ. Τζωρτζή η εταιρία του επένδυσε στην συσκευασία του ελαιολάδου προκειμένου να κάνει το προϊόν του πιο θελκτικό στο αγοραστικό κοινό. Σημειώνεται πως το ελαιόλαδο Olivia είναι ένα από τα καλύτερα του κόσμου.
Για τα λουτρά «Therma Spa Mytilini» μίλησε η Δέσποινα Καλιάλη. Τα λουτρά είναι δημόσια και αυτή την περίοδο κατόπιν διαγωνισμού τα εκμεταλλεύται η εταιρία της κ. Καλιάλη. Η κ. Καλιάλη είπε ότι το εγχείρημα της εταιρίας της «αγκαλιάστηκε» από τον κόσμο. Διατηρήθηκε η τιμή του δημοτικού εισιτηρίου, ωστόσο παρέχονται επιπλέον υπηρεσίες με την αξιοποίηση και την ανάδειξη του φυσικού περιβάλλοντος.
Η Μάρω Βατή της Βιοτεχνίας Παραδοσιακού Σαπουνιού και Κεριού Electras’s Secrets εξήγησε πως η εταιρία που εκπροσωπεί και λειτουργεί από το 2005 κατάφερε ναβρίσκεται στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. «Προκειμένου να αντιμετωπίσουμε την οικονομική κρίση αναζητήσαμε συνεργασίες με τις αγορές τους εξωτερικού» ανέφερε η κ. Βατή.
Ο Χρήστος Βαλασέλης είναι ο δημιουργός του προγράμματος Jazler. Το εν λόγω πρόγραμμα χρησιμοποιεί το 90% των ρααδιοφωνικών σταθμών στην Ελληνική Επικράτεια . Πρόκειται για ένα λογισμικό διαχείρισης μουσικής και εκπομπών. Η διάδοση του προγράμματος του που δημιουργήθηκε και κατασκευάστηκε στη Λέσβο έγινε μέσω… Google και διαδικτυακής διαφήμισης.
Η Φωτεινή Ποριάζη εκ της διοίκησης της εταιρίας «ΑΦΟΙ Ποριάζη Παξιμάδια- Κουλούρια (Λήμνος)– αναφέρθηκε στην ιστορία της εταιρίας που μετρά από το 1912. Μίλησε για την έμφαση που δόθηκε στο παρελθόν στον πρωτογενή τομέα παραγωγής και τις συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ που έφεραν τα προϊόντα τους στα ράφια των καταναλωτών σε όλη τη χώρα.
Ο Πρόδρομος Πατερέλης, εκπρόσωπος της εταιρίας «Οινοφόρος» αναφέρθηκε στον γαμήλιο τουρισμό. Η οικογένειά του έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια στο κομμάτι αυτό, και σύμφωνα με όσα δήλωσε ο κ. Πατερέλης η ανάπτυξη του γαμήλιου τουρισμού θα μπορέσει να συνεισφέρει στην ανάπτυξη του νησιού.
Από την πλευρά του, ο Χρήστος Μητσάκης, διεθυντής της «Ούζο Πλωμάρι- Ισίδωρος Αρβανίτης» αναφέρθηκε στην ιστορία της εταιρίας. Στόχος της εταιρίας είναι να αναδειχτεί το ούζο ως το κατεξοχήν ελληνικό προϊόν. Σήμερα η επιχείρηση απασχολεί 65 άτομα και τους θερινούς μήνες προσλαμβάνονται επιπλέον 15 άτομα. Όπως είπε ο κ. Μητσάκης το 2010 με την έλευση της οικονομικής κρίσης η εταιρία δημιούργησε ειδικό τμήμα εξαγωγών για να αναζητήσει νέες αγορές. «Μέσα από διαφημιστικές καμπάνιες στο πέρασμα των χρόνων επιδιώκαμε και επιδιώκουμε να κάνουμ γνωστό σε όλο τον κόσμο το Πλωμάρι και το Νησί» είπε ο κ. Μητσάκης.
Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε η εκπρόσωπος τύπου του Ελληνικού Ερυθρού Στραυρού, Ελένη Ραντζή.
Από: ka-business.gr
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου