ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Τα τραγούδια του μπαμπά σου είναι τα δικά σου τραγούδια. Όταν ήμουν μικρή και ήμασταν διακοπές στη Λήμνο…

μπαμπας κορη
μπαμπας κορη
Κάποια στιγμή στη ζωή μας, έρχεται αυτό που λέμε πλήρωμα του χρόνου. Και τότε νομίζω, μεγαλώνουμε, γινόμαστε σοφότεροι ή βλέπουμε πιο καθαρά.
Όταν ήμουν μικρή και ήμασταν διακοπές στη Λήμνο, ο πατέρας μου έβαζε στο αυτοκίνητο να ακούγεται επανειλημμένα ένας δίσκος με έντεχνα. Ήταν εκείνη η ώρα που νύχτωνε και το σώμα έκαιγε ύστερα από την υπερβολική και ξέγνοιαστη έκθεση στον ήλιο, ενώ τα μαλλιά, μισά στεγνά-μισά υγρά έμοιαζαν να θέλουν να πεταχτούν έξω από το παράθυρο. Ταυτόχρονα, το πρόσωπό μου έκανε διαρκώς εκφράσεις αποδοκιμασίας για να αλλάξει η μουσική υπόκρουση.
Αλλά θέλοντας και μη, τα τραγούδια έμεναν. Και με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, χαράχτηκαν υποσυνείδητα στο μυαλό μου με εικόνες από βουνά και δύοντες ήλιους μαζί με την αλμύρα που πάντα υπάρχει στο πίσω κάθισμα, μετά από όλη τη θάλασσα του πρωινού, παρά την ελπίδα ότι ο μπαμπάς δεν το έχει καταλάβει.
Αλλά οι μπαμπάδες τα ξέρουν και τα καταλαβαίνουν όλα.
Πριν από λίγες μέρες βρέθηκα σε συναυλία έντεχνου καλλιτέχνη τον οποίο δεν ακούω φανατικά. Και έτσι ήμουν προετοιμασμένη ότι δε θα ξέρω όλα τα κομμάτια, γι’ αυτό και αποστασιοποιήθηκα από τους «πιστούς» όρθιους και έλαβα μία θέση δίπλα σε συντηρητικούς ενήλικες
Και εκεί που έλεγα ότι πρέπει να μελετήσω παραπάνω τον καλλιτέχνη, μπήκε ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ. Είχα να το ακούσω χρόνια και φυσικά απουσίαζε από το playlist με τα αγαπημένα μου.
Και ενώ η παγωμένη μπύρα μου είχε κλέψει όλο το κραγιόν, οι λέξεις άρχισαν να κατρακυλούν από το άφωνο στόμα μου. Το τραγούδι ήταν από το δισκάκι. Το δισκάκι του μπαμπά. Και εγώ το φώναζα σαν να ήταν το νανούρισμα της παιδικής μου ηλικίας.
Και ίσως ήταν ακριβώς αυτό. Ο μπαμπάς μου, όταν μιλήσαμε στο τηλέφωνο εκείνη τη μέρα, μου είπε ότι θα ήθελε πολύ να ήταν κι αυτός στη συναυλία.
Μπαμπά, δε θα το πιστέψεις αλλά ήσουν. Τα καλοκαίρια μας, που μου καθάριζες εσύ τα ψάρια και μου πρόσφερες παγωτό κρυφά από τη μαμά, ήταν κι αυτά εκεί. Μέσα στο τραγούδι. Και εγώ το ήξερα μπαμπά. Και το φώναζα. Και εσύ ήσουν από τη μια μεριά, όχι με τους βαρετούς ενήλικες αλλά τους όρθιους και με κοιτούσες έκπληκτος που με τους κρίκους της Εσμεράλντας από την Παναγία των Παρισίων και το κουτάκι της Βεργίνας έκανα ντουέτο με την επί σκηνή καλλιτέχνη.
Αλλά μετά από λίγο παρασύρθηκες και τραγούδησες και εσύ. Και θυμόσουν τους στίχους αυτολεξεί.
Όταν τελείωσε η εκτέλεση του «Αχ ζωή μάγισσα, να σε μάθω άργησα» έκρυψα το πρόσωπό μου για να μη φανεί η χαλασμένη μάσκαρα.
Μαριάνθη Τεντζεράκη
Πηγή: www.lifo.gr

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Βόρειο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video