ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Αργεί η ολοκλήρωση της μετασκευής του «Νήσος Σάμος»… Αντίο Θεσσαλονίκη…

ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ

ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ

Απίθανο θεωρείται να είναι έτοιμο το «Νήσος Σάμος» στις 17 Ιουνίου έτσι ώστε να πραγματοποιήσει το πρώτο ταξίδι του, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές. Εκτιμάται πως είναι δύσκολο το πλοίο να μπει σε δρομολόγια εντός του Ιουλίου, ενώ θεωρείται πιθανότερη η δρομολόγησή του κατά τη διάρκεια του Αυγούστου. Όλα τούτα συμβαίνουν μόλις δύο εβδομάδες πριν από την ημερομηνία όπου προβλέπεται να ξεκινήσουν τα δρομολόγια της άγονης γραμμής Θεσσαλονίκη – Λήμνος – Μυτιλήνη – Μεστά Χίου – Πειραιάς.

Είναι χαρακτηριστικό πως μέχρι και χθες στο ηλεκτρονικό σύστημα της εταιρείας δεν ήταν δυνατή η πραγματοποίηση κρατήσεων γι’ αυτήν τη γραμμή. Ωστόσο, το πρόγραμμα δρομολογίων της άγονης γραμμής παρέμενε αναρτημένο.

Επίσης, δεν έχει εκδοθεί καμία ανακοίνωση από την εταιρεία για εξυπηρέτηση της γραμμής από άλλο πλοίο μέχρι την ολοκλήρωση των εργασιών στο «Νήσος Σάμος».

Κι ενώ όλα αυτά είναι γνωστά, στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου ως σήμερα δεν έχει γίνει καμία ενέργεια για την κάλυψη της γραμμής με άλλο πλοίο ανάλογης μεταφορικής ικανότητας. Το αρμόδιο Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, από την πλευρά του, δεν έχει προβεί σε καμία ενέργεια ως τώρα για να διασφαλίσει την εκτέλεση των δρομολογίων στη συγκεκριμένη γραμμή, γεγονός που δημιουργεί την υποψία πως η εξέλιξη αυτή είναι σε γνώση της ηγεσίας του Υπουργείου και δεν την αιφνιδιάζει.

Ίσως μάλιστα η ηγεσία του Υπουργείου να είναι ικανοποιημένη από τη μη εκτέλεση μέρους ή όλων των δρομολογίων της συγκεκριμένης γραμμής, καθώς απαλλάσσεται από την υποχρέωση καταβολής των μισθωμάτων, κάτι που, αν ισχύει, πρόκειται για καθαρό εμπαιγμό των νησιωτών αλλά και των κατοίκων της Θεσσαλονίκης και γενικότερα της κεντρικής Μακεδονίας.

Το «Ε» από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκε η απόκτηση του πλοίου από την «HSW» και η δρομολόγησή του στη συγκεκριμένη άγονη γραμμή, είχε αναφέρει ότι δεν δικαιολογείται μία τόσο μεγάλη επένδυση για ένα τόσο μικρό μεταφορικό έργο. Είχαμε τονίσει πως μόνο η δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή Σμύρνη – Μυτιλήνη – Θεσσαλονίκη, σε συνδυασμό με την άγονη γραμμή, δικαιολογούν τόσο την απόκτηση όσο και τη μετασκευή του πλοίου.

Όταν η εταιρεία διαπίστωσε πως οι ιδιοκτήτες του λιμανιού της Σμύρνης δεν είναι διατεθειμένοι να μειώσουν το κόστος ελλιμενισμού, φαίνεται πως προχώρησαν σε τροποποίηση του αρχικού τους σχεδιασμού. Έτσι οι εργασίες μετασκευής του πλοίου επιβραδύνθηκαν και δόθηκε έμφαση στη ριζική αντιμετώπιση προβλημάτων στο μηχανοστάσιο του πλοίου αλλά και στη δημιουργία νέων σύγχρονων σαλονιών και νέων καταστρωμάτων.

Τι γίνεται στο πλοίο
Στην ουσία το πλοίο μετατρέπεται σε ένα πολυεργαλείο, το οποίο θα μπορεί ταυτόχρονα να μεταφέρει μεγάλο αριθμό επιβατών αλλά και μεγάλο αριθμό οχημάτων. Έτσι η επένδυση που έγινε με την απόκτηση και τη μετασκευή του δίνει τη δυνατότητα το πλοίο να χρησιμοποιηθεί για πολλές και διαφορετικές επιλογές, όπως είναι: α) δρομολόγηση στην κύρια γραμμή του βορείου Αιγαίου, Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη, β) δρομολόγηση σε γραμμές με αφετηρία τη Σμύρνη από τον επόμενο χρόνο, γ) ναύλωση στο εξωτερικό, αν καμία από τις δύο παραπάνω επιλογές δεν τελεσφορήσει.

Ναυτιλιακοί παράγοντες που παρακολουθούν τις εργασίες μετασκευής που πραγματοποιούνται στα Ναυπηγεία Περάματος αναφέρουν ότι το κατάστρωμα Νο 7 του πλοίου θα είναι ένας ημίκλειστος χώρος ανοικτού καταστρώματος.

Μπαίνοντας μέσα θα υπάρχουν αεροπορικά καθίσματα, πιο μπροστά θα υπάρχει ένα σαλόνι μπροστά από την υποδοχή και πιο μπροστά θα είναι εκατέρωθεν αεροπορικά καθίσματα και σαλόνι με καναπέδες μέχρι την πλώρη που θα είναι οι καμπίνες.

Στο κατάστρωμα Νο 8, θα υπάρχει ημίκλειστος χώρος στην πλευρά της πρύμνης του πλοίου και θα ακολουθεί μια αίθουσα με καθίσματα αεροπορικού τύπου, η οποία προϋπήρχε στη συγκεκριμένη θέση, αλλά τώρα θα είναι εντελώς διαφορετική. Ακολουθούν εστιατόρια και ένα privé σαλόνι (εκεί ήταν παλιά η τραπεζαρία της Α΄ θέσης).

Από την πλευρά της πλώρης θα υπάρχει ένας χώρος σε στυλ βεράντας και καμπίνες. Στο κατάστρωμα Νο 9, θα υπάρχει ένας χώρος που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως σαλόνι αλλά και ως κέντρο διασκέδασης με δικό του μπαρ και καμπίνες στην πλευρά της πλώρης.

 

emprosnet.gr


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Βόρειο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video