Σε εκκρεμότητα παραμένουν πλέον, επτά (άγονες) αεροπορικές γραμμές στο πλαίσιο διασφάλισης επαρκούς εξυπηρέτησης τακτικών αεροπορικών γραμμών σε συγκεκριμένα δρομολόγια που είναι ζωτικής, σημασίας στην ανάπτυξη των περιφερειών.
Ειδικότερα, οι 7 αεροπορικές γραμμές στις οποίες έχουν επιβληθεί υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας είναι Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη – Σκύρος, Αλεξανδρούπολη – Σητεία, Άκτιο – Σητεία, Κέρκυρα – Άκτιο – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος, Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος, Ρόδος – Κως – Κάλυμνος – Λέρος – Αστυπάλαια.
Για τις γραμμές αυτές, σύμφωνα με πληροφορίες, η ΥΠΑ θα προχωρήσει πιθανότατα στις 19/12, σε διαγωνισμό για την ανάθεση εκμετάλλευσης τους, για το χρονικό διάστημα από 1η Απριλίου 2017 έως 31 Μαρτίου 2021.
Υπενθυμίζεται, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, πως η απόφαση της ΥΠΑ προβλέπει ότι το μέγιστο καταβλητέο οικονομικό αντιστάθμισμα ετησίως ανά γραμμή καθορίζεται στα 312.000 ευρώ για το Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα, στο ποσό των 260.000 ευρώ για το Θεσσαλονίκη – Σκύρος, στο ποσό των 416.000 ευρώ για το Αλεξανδρούπολη – Σητεία, στο ποσό των 416.000 ευρώ για το Άκτιο – Σητεία, στο ποσό των 800.000 ευρώ για το Κέρκυρα – Άκτιο – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος, στο ποσό των 1.100.000 ευρώ για το Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος και στο ποσό των 800.000 ευρώ για το Ρόδος – Κως – Κάλυμνος – Λέρος -Αστυπάλαια.
enikonomia.gr
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου