Μετά την δημόσια διοίκηση, υγεία και πολλά άλλα, έρχεται και η συγχώνευση στις συγκοινωνίες με σκοπό την περαιτέρω μείωση των κρατικών δαπανών μετά απο επιταγή της ΕΕ και δανειστών.
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας, αλλά και πρόσφατη τοποθέτηση του νέου υφυπουργού ναυτιλίας Κου Σαντορινιού, πρέπει να υπάρξουν περικοπές στις επιδοτήσεις με παράλληλη βελτίωση της συγκοινωνίας των νήσων.
Το πώς ακριβώς θα συμβεί αυτό, αλλά και ποια μορφή θα έχει η νέα πολιτική ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νήσων μένει να εξακριβωθεί πολύ σύντομα, όταν θα δουν το φως της δημοσιότητας τα νέα σχέδια που έχει επεξεργαστεί το υπουργείο.
Βάση αυτών, θα υπάρξουν αρκετά νησιά που θα λειτουργούν ως ενδιάμεσοι σταθμοί μετεπιβίβασης ταξιδιωτών, οι οποίοι θα μπορούσαν να συνδυάσουν άλλα μέσα για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους!
Τι μπορεί να σημαίνουν όλα τα παραπάνω για την Λήμνο; Περικοπές επιδοτήσεων αλλά και δρομολογίων, που κάποια θα λάβουν χώρα μέσα στο καλοκαίρι του 2017 και τα υπόλοιπα το φθινόπωρο του επόμενου έτους.
Ένα είναι απόλυτα σίγουρο: Κανένα μέτρο που εμπεριείχε συγχωνεύσεις και περικοπές δεν ήταν σΕε όφελος του έτσι και αλλιώς δοκιμαζόμενου νησιώτη πολίτη.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου