Από το Γραφείο Κοινωνικών Υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας Λήμνου γίνεται γνωστό ότι ξεκίνησε η έκδοση και ανανέωση των δελτίων μετακίνησης ΑμεΑ για το έτος 2016 σύμφωνα με τη Διευκρινιστική Εγκύκλιο του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
Τα δελτία θα χορηγούνται στους δικαιούχους από το γραφείο Κοινωνικών υπηρεσιών της Π.Ε. Λήμνου καθώς και από τα κατά τόπους Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) μέχρι 31-1-2017.
Το Δελτίο Μετακίνησης ισχύει για το χρονικό διάστημα που αναγράφεται κατά την έκδοσή του, δηλ. για το έτος 2016 και για όσο διάστημα από το επόμενο έτος (2017) απαιτείται για να εκδοθεί η νέα Υπουργική Απόφαση για τη χορήγησή του.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
1. Γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής, όπου θα αναγράφεται το παθολογοανατομικό ποσοστό αναπηρίας ( τουλάχιστον 67% ).
2. Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή φωτοαντίγραφο αυτής.
3. Φωτοαντίγραφο του εκκαθαριστικού σημειώματος της οικείας Οικονομικής Εφορίας για το προηγούμενο οικονομικό έτος ( 2015 )
4. Για την έκδοση νέας κάρτας δύο ( 2 ) πρόσφατες φωτογραφίες και τρεις ( 3 ) για έκδοση Κάρτας Συνοδού Τυφλού ή Διανοητικά Καθυστερημένου ατόμου.
5. Ασφαλιστικό Βιβλιάριο Υγείας.
Πληροφορίες στο τηλ: 22543-51223, Λεωφόρος Δημοκρατίας 34, Γραφείο Κοιν Υπηρεσιών 1ος όροφος
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου