Στο πλαίσιο της εργασίας της ευέλικτης ζώνης «Κυκλοφορώ με ασφάλεια – τηρώ τον Κ.Ο.Κ.», τα τμήματα Δ1 και Δ2 του 3ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας διοργανώνουν ποδηλατοπορεία αύριο, Τετάρτη 14 Ιουνίου και ώρα 11:30 το πρωί, με τίτλο «Ποδηλατοκινηθείτε με ασφάλεια».
«Ποδηλατοκινηθείτε φορώντας κράνος και τηρώντας τον Κ.Ο.Κ.». Με αυτό το σύνθημα οι μαθητές θα ποδηλατοδρομήσουν συνοδευόμενοι από τους γονείς και τους δασκάλους τους σε μια συμβολική διαδρομή περιμετρικά της γειτονιάς, ενώ στο ύψος της γέφυρας, έξω από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας, οι μαθητές θα μοιράσουν συμβουλές προς πεζούς, οδηγούς, μηχανόβιους και ποδηλάτες.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου