ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη-Λήμνος-Μυτιλήνη: Ο Α. Δημοσχάκης για τη «νέα θαλάσσια Εγνατία»

Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη-Λήμνος-Μυτιλήνη: Ο Α. Δημοσχάκης για τη «νέα θαλάσσια Εγνατία»

Επίκαιρη Ερώτηση προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κατέθεσε σήμερα (06/11) ο Βουλευτής Έβρου κι Επίτιμος Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ, Αναστάσιος Δημοσχάκης, σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Έβρου με τα νησιά του Β/Α Αιγαίου.

Η δημιουργία μιας «νέας θαλάσσιας Εγνατίας», που θα περιλαμβάνει το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη-Λήμνος-Μυτιλήνη και αντιστρόφως μπορεί να αλλάξει ριζικά το οικονομικό περιβάλλον της ευρύτερης περιοχής.

Όπως αναφέρεται και στην Επίκαιρη Ερώτηση, αυτό το θέμα είχε απασχολήσει σχετική Ημερίδα που έγινε πέρυσι τον Σεπτέμβριο (29/09) στην Αλεξ/πολη, αλλά και το πρόσφατο διαδημοτικό συμβούλιο Αλεξ/πολης – Σαμοθράκης (20/10), με τη συμμετοχή Βουλευτών του Νομού, Θεσμικών Παραγόντων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, εκπροσώπων παραγωγικών τάξεων και κατοίκων της Σαμοθράκης. Προκρίθηκε η άποψη ότι η συγκεκριμένη γραμμή θα τονώσει οικονομικά και τουριστικά το νησί της Νίκης, μετά τις πρόσφατες καταστροφές που υπέστη από ακραία καιρικά φαινόμενα.

Για τα πρώτα χρόνια η γραμμή θα είναι επιδοτούμενη μέχρι να εδραιωθεί και στη συνέχεια μπορούν να συμπεριληφθούν στη διαδρομή και τα πονεμένα νησιά Ίμβρος και Τένεδος, με τη θεσμοθέτηση Σημείου Εισόδου και Εξόδου, ύστερα από συμφωνία με τη γειτονική χώρα.

Ο Βουλευτής ρωτάει τον Υπουργό αν θα προχωρήσει στην υλοποίηση του συγκεκριμένου δρομολογίου και ποιες ενέργειες έχουν δρομολογηθεί από την πλευρά του Υπουργείου.

Επίσης, αν θα προχωρήσει το Υπουργείο στην κατασκευή συγκεκριμένων έργων βελτίωσης των υποδομών στα λιμάνια της Αλεξ/πολης (αποβάθρες, πλωτήρες, κιγκλιδώματα, επιβατικοί σταθμοί) και της Καμαριώτισσας στη Σαμοθράκη (εκβάθυνση, χώρο ελλιμενισμού ταχύπλοων), αν υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την εκτέλεση των έργων και ποιο είναι αυτό.

Αναλυτικά η Επίκαιρη Ερώτηση:

Η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Έβρου με τα νησιά του Β/Α Αιγαίου αποτελεί θέμα υψίστης σημασίας για τoν Νομό, αλλά και γενικά για τη Θράκη. Η δημιουργία μιας «νέας θαλάσσιας Εγνατίας», που θα περιλαμβάνει το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη-Λήμνος-Μυτιλήνη και αντιστρόφως μπορεί να αλλάξει ριζικά το οικονομικό περιβάλλον της ευρύτερης περιοχής. Για το συγκεκριμένο θέμα έχω προβεί σε σειρά κοινοβουλευτικών ενεργειών, καθώς πιστεύω ότι ανοίγεται μια θαλάσσια πύλη που θα ενώνει την Ευρώπη με την Ασία και την Αφρική, μέσα από τα νησιά του Αιγαίου και τη Θράκη, καθιστώντας την Αλεξανδρούπολη βασικό διαμετακομιστικό κόμβο.

Δημιουργείται μια θαλάσσια δίοδο μεταφοράς προϊόντων από τον Έβρο προς τα νησιά του Β/Αιγαίου κι αντιστρόφως. Οι παράλληλες συνέργειες που μπορούν να γίνουν ανάμεσα στις ακριτικές περιοχές και την υπόλοιπη Ελλάδα, θα προσφέρουν διέξοδο για τα τουριστικά προϊόντα των περιοχών αυτών, καθώς και για τον ανεξάντλητο πλούτο της τοπικής παραγωγής, σε επίπεδο πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα.

Αυτό θέμα είχε απασχολήσει σχετική Ημερίδα που έγινε πέρυσι τον Σεπτέμβριο (29/09) στην Αλεξ/πολη, αλλά και το πρόσφατο διαδημοτικό συμβούλιο Αλεξ/πολης – Σαμοθράκης (20/10), με τη συμμετοχή Βουλευτών του Νομού, Θεσμικών Παραγόντων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, εκπροσώπων παραγωγικών τάξεων και κατοίκων της Σαμοθράκης. Προκρίθηκε η άποψη ότι η συγκεκριμένη γραμμή θα τονώσει οικονομικά και τουριστικά το νησί της Νίκης, μετά τις πρόσφατες καταστροφές που υπέστη από ακραία καιρικά φαινόμενα.

Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό τη μια μέρα το καράβι θα αναχωρεί από την Αλεξ/πολη και την επόμενη θα επιστρέφει. Για τα πρώτα χρόνια η γραμμή θα είναι επιδοτούμενη μέχρι να εδραιωθεί και στη συνέχεια μπορούν να συμπεριληφθούν στη διαδρομή και τα πονεμένα νησιά Ίμβρος και Τένεδος, με τη θεσμοθέτηση Σημείου Εισόδου και Εξόδου, ύστερα από συμφωνία με τη γειτονική χώρα. Οι τοπικές κοινωνίες έχουν αγκαλιάσει αυτό το όραμα και έχει ωριμάσει η ώρα να γίνει πράξη, καθώς το ζητούν επιτακτικά παραγωγικοί φορείς, επιχειρηματίες, αλλά και απλοί πολίτες.

Με βάση τα παραπάνω ερωτάσθε:

  1. Σκοπεύετε να προχωρήσετε στην υλοποίηση του δρομολογίου Αλεξανδρούπολης – Σαμοθράκης – Λήμνου – Μυτιλήνης; Ποιες ενέργειες έχουν δρομολογηθεί από την πλευρά του Υπουργείου;
  2. Θα προχωρήσετε στην κατασκευή συγκεκριμένων έργων βελτίωσης των υποδομών στα λιμάνια της Αλεξ/πολης (αποβάθρες, πλωτήρες, κιγκλιδώματα, επιβατικοί σταθμοί) και της Καμαριώτισσας στη Σαμοθράκη (εκβάθυνση, χώρο ελλιμενισμού ταχύπλοων); Υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την εκτέλεση των έργων και ποιο είναι αυτό;

 

Φωτογραφία: SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Πηγή: evros24.gr

 


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Βόρειο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video