
Παρά τις σχετικές ανακοινώσεις της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής του Δήμου Λήμνου προς τους ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων να μεριμνούν για τον καθαρισμό από τα περιττώματα τους, καθώς και την τοποθέτηση ενημερωτικών πινακίδων σε κεντρικά σημεία της πόλης, δυστυχώς διαπιστώνεται ότι το πρόβλημα γίνεται όλο και πιο έντονο και προκαλείται ανεξέλεγκτη ρύπανση των κοινόχρηστων χώρων.
Για το λόγο αυτό με νέα ανακοίνωση η υπηρεσία, καλεί τους ιδιοκτήτες ζώων συντροφιάς να επιδεικνύουν υπευθυνότητα και να μην αφήνουν τα κατοικίδια τους να αφοδεύουν ελεύθερα σε κοινόχρηστους χώρους και πάρκα χωρίς να απομακρύνουν τα περιττώματά τους, καθώς αυτό δείχνει έλλειψη κοινωνικής συνείδησης.
Αν δεν υπάρξει συμμόρφωση των παραβατών, η δημοτική αρχή θα εξαναγκαστεί να προβεί στην επιβολή προστίμων.
Οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων έχουν κάθε δικαίωμα να βγάζουν το ζώο τους για περίπατο, αλλά ταυτόχρονα υποχρεούνται να καθαρίζουν τα περιττώματά του από τους κοινόχρηστους χώρους.
Ν’ αγαπάς τα ζώα αλλά ν’ αγαπάς και την πόλη σου.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου