ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο και στάση εργασίας στη Σάμο στις 5/10


Σε συμμετοχή στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο, που θα πραγματοποιηθεί, από κοινού με την Ε.Λ.Μ.Ε Σάμου, την Παρασκευή 5 Οκτωβρίου, στις 12 το μεσημέρι, στην πλατεία Πυθαγόρα, καλεί ο τοπικός Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών.

Όπως αναφέρει, μεταξύ άλλων, "η Δημόσια εκπαίδευση βρίσκεται σε καθεστώς διαρκούς υποβάθμισης και απαξίωσης. Συμπληρώνονται φέτος 10 χρόνια από τότε που πραγματοποιήθηκαν οι τελευταίοι μόνιμοι διορισμοί. Στο διάστημα αυτό πάνω από 30.000 δάσκαλοι και καθηγητές έχουν αποχωρήσει από την εργασία, λόγω συνταξιοδότησης. Την ίδια στιγμή κάθε χρόνο δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί αναγκάζονται να ζουν και να εργάζονται ως συμβασιούχοι-αναπληρωτές σε ένα διαρκές καθεστώς ομηρίας.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δίνει το ίδιο το υπουργείο Παιδείας, περίπου το 17% των εκπαιδευτικών που εργάζονται σήμερα στα σχολεία είναι σε καθεστώς επισφαλούς εργασίας(αναπληρωτές πλήρους και μειωμένου ωραρίου). Η συντριπτική πλειοψηφία αυτών των εκπαιδευτικών εργάζονται και καλύπτουν οργανικά, δηλαδή πάγια, κενά στα σχολεία, ενώ εδώ και περίπου μια δεκαετία, κάθε 21 Ιούνη βρίσκονται αντιμέτωποι με την απόλυσή τους. Την ίδια στιγμή κάθε Σεπτέμβρη αντιμετωπίζουν την αβεβαιότητα ως προς την εργασία τους, ενώ όσοι προσληφθούν μετατρέπονται σε σύγχρονους, ιδιότυπους εσωτερικούς μετανάστες, κάθε χρόνο και σε διαφορετική περιοχή της χώρας..." σημειώνουν οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί του νησιού, που ξεκαθαρίζουν:

"Πρέπει  δώσουμε τέλος στον εμπαιγμό και τις εξαγγελίες χωρίς αντίκρισμα! Εδώ και τώρα μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων-αναπληρωτών εκπαιδευτικών χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Καμιά απόλυση συμβασιούχου. Το εκπαιδευτικό κίνημα θα παλέψει για το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή δουλειά όλων, την υπεράσπιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας, για το δημόσιο δωρεάν σχολείο...

Καλούμε τη Δ.Ο.Ε , ως δευτεροβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να κηρύξει 24ωρη απεργία την Παρασκευή 5 Οκτωβρίου.

Στην περίπτωση που δεν κηρυχθεί απεργία, ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Σάμου κηρύσσει συμπληρωματική τρίωρη στάση εργασίας, στην αρχή του ωραρίου κάθε εκπαιδευτικού (ήδη η Ομοσπονδία έχει κηρύξει τρίωρη στάση εργασίας για τις 3 τελευταίες ώρες του πρωινού και τις 3 πρώτες ώρες του απογευματινού προγράμματος).

Κλιμακώνουμε με νέες κινητοποιήσεις το επόμενο διάστημα!" αναφέρει ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Σάμου.


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Βόρειο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video