Σύσκεψη με τη συμμετοχή των υπουργών Γιάνη Βαρουφάκη, Ευκλείδη Τσακαλώτου, Γιώργου Σταθάκη και του κυβερνητικού εκπροσώπου Γαβριήλ Σακελλαρίδη πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του πρωθυπουργού. Εκεί έγινε μια πρώτη συζήτηση εν όψει της έναρξης των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης.
Όπως έγινε γνωστό από κυβερνητική πηγή, «το κάθε υπουργείο κάνει τον σχεδιασμό του, έχοντας γνώση της κατάστασης και των ταμειακών διαθεσίμων». Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης έγινε, εξάλλου, αποτίμηση των μέχρι τώρα συναντήσεων στο εξωτερικό.
Επίσης, συζητήθηκαν τα επόμενα βήματα της κυβέρνησης εν όψει του έκτακτου Eurogroup της 11ης Φεβρουαρίου, αλλά και του Eurogroup της 16ης Φεβρουαρίου, στο οποίο η Ελλάδα καλείται να παρουσιάσει κοστολογημένο πρόγραμμα, με αναλυτική αποτύπωση των διαρθρωτικών αλλαγών.
Οι πληροφορίες θέλουν αυτό ακριβώς το πρόγραμμα να συζητείται μεταξύ του πρωθυπουργού, του αντιπροέδρου της κυβέρνησης και του οικονομικού επιτελείου, ώστε ο «φάκελος» να είναι έτοιμος στα Eurogroup.
Στόχος της ελληνικής πλευράς είναι η παραμονή στην ευρωζώνη και η χρηματοδότηση-γέφυρα, αλλά με πρόγραμμα που θα συμφωνηθεί στη βάση των ελληνικών προτάσεων. Σύμφωνα με την κυβερνητική πηγή, στόχος της ελληνικής κυβέρνησης είναι να κλείσει «μια αμοιβαία επωφελής συμφωνία, σύντομα».
Σε ερώτηση για το έκτακτο Eurogroup, η απάντηση ήταν πως «δεν είναι κάτι που αιφνιδίασε την κυβέρνηση. Αντιθέτως, το περίμενε». Σε κάθε περίπτωση, όπως ειπώθηκε, οι επαφές θα συνεχιστούν. «Προφανώς υπάρχει πίεση αλλά είμαστε σε μια δυναμική κατάσταση» αναφέρθηκε.
★ Πηγή: Συντακτική ομάδα του eklogika.gr
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου