Μονόδρομος είναι, σύμφωνα με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Γαβριήλ Σακελλαρίδη, η αμοιβαία επωφελής συμφωνία που διεκδικεί η κυβέρνηση. Όπως επεσήμανε, μια υποθετική έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ θα οδηγούσε σε κατάρρευση όλη την Ευρωζώνη.
«Επίσης, θα συνεπαγόταν τεράστιο οικονομικό κόστος για τους πιστωτές της Ελλάδας. Επομένως, καλό είναι να μην συζητάμε περί απίθανων υποθέσεων. Μια αμοιβαία επωφελής συμφωνία είναι μονόδρομος για όλες τις πλευρές», ανέφερε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Real News, στο πλαίσιο της οποίας απέκλεισε οποιαδήποτε συζήτηση της κυβέρνησης με την τρόικα. Αναφερόμενος, μάλιστα, στην τρόικα, είπε χαρακτηριστικά πως «έχει μπει βαθιά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας».
Παράλληλα, ο κ. Σακελλαρίδης απέρριψε την παράταση του υφιστάμενου προγράμματος και ζήτησε συμφωνία – «γέφυρα» ως την οριστική συμφωνία με τους εταίρους. Άφησε, δε, ανοιχτό το ενδεχόμενο σύστασης μίας «ομάδας ενημέρωσης και συνεννόησης» με τα άλλα κόμματα.
★ Πηγή: Συντακτική ομάδα του eklogika.gr
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου