24ωρη πανελλαδική απεργία κήρυξε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία για την Τρίτη 30 Ιουνίου σε όλες τις κατηγορίες πλοίων με προοπτική κλιμάκωσης.
Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας απηύθυνε κάλεσμα στη διοίκηση της ΠΝΟ για συνάντηση προκειμένου να υπογραφούν οι νέες συλλογικές συμβάσεις εργασίας ναυτικών, η οποία όμως με σημερινή ανακοίνωσή της ανέφερε ότι αυτή θα πραγματοποιηθεί μετά τη λήξη της απεργίας και με την προϋπόθεση να είναι ουσιαστική και βασική με κύρια επιδίωξη την εξέταση και επίλυση όλων των προβλημάτων.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου