Με κάθε εκκλησιαστική λαμπρότητα και μεγαλοπρέπεια, παρουσία πλήθους ιερέων και πιστών εορτάστηκε το πρωί της Τρίτης το Γεννέσιο της Θεοτόκου στην ομώνυμη εκκλησία της Συκιάδας.
Της Θείας Λειτουργίας της οποίας προεξήρχε ο Μητροπολίτης Μάρκος παρακολούθησε πλήθος πιστών κάθε ηλικίας ενώ ιδιαίτερη συγκίνηση επικράτησε κατά τη χειροτονία στον βαθμό του Διακόνου, του μέχρι πρότινος υποδιακόνου Ευάγγελου Φιαμού ο οποίος θα κληθεί να ποιμάνει σύντομα το ποίμνιο των γειτονικών Ψαρών.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου