Την έναρξη των ταξιδιών στη γραμμή Καρλόβασι - Σίγατζικ (Sigacik) Τουρκίας ανακοίνωσε η συντονιστική επιτροπή του Μεθοριακού Σταθμού Καρλοβάσου.
"ύστερα από προσπάθειες πολλών ετών κι αφού ξεπεράστηκαν πολλές συμπληγάδες πέτρες που βρέθηκαν στον δρόμο μας, βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την έναρξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του Καρλοβάσου με το Sigacik, του Δήμου Seferihisar Τουρκίας, που απέχει μόλις 40 λεπτά από τη Σμύρνη των 5 εκατομμυρίων κατοίκων.
Ευχαριστούμε θερμά τον βουλευτή Σάμου, Δημήτρη Σεβαστάκη, που χάρις στην προσωπική και ουσιαστική διαμεσολάβησή του εξασφαλίσαμε, παρά τις δαιδαλώδεις διαδικασίες και παγιωμένες πρακτικές υπουργείων και υπηρεσιών, τις απαραίτητες άδειες και νομιμοποιήσεις για τη λειτουργία της σύνδεσης.
Ελπίζουμε ότι η γραμμή αυτή θα ανοίξει ακόμα μια δίοδο εισροής τουριστών από τη γείτονα χώρα και, όπως διαφαίνεται, θα επιφέρει σημαντικό οικονομικό -κι όχι μόνο οικονομικό- όφελος στο νησί μας και στα γύρω νησιά".
Τα ταξίδια, που εκτελούνται με το πλοίο "Samos Star" θα συνεχιστούν για όλον τον Σεπτέμβριο.
Πληροφορίες και εισιτήρια στα πρακτορεία Δημ. Διακογεωργίου (22730 38031) και Σέβης Χαραλαμπάκη (22730 32320) στο Καρλόβασι, καθώς και στο ITSA Travel (22730 23605) στην πόλη της Σάμου.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου