Οι Μεστούσοι το ήπιαν και αυτό το πικρό ποτήρι. Πάνω που πίστευαν ότι με την ολοκλήρωση της κατασκευής του Λιμένα στο χωριό τους θα καρπώνονταν και τουριστικά οφέλη, η πραγματικότητα πέντε χρόνια μετά τους προσγειώνει ανώμαλα και καλό είναι να αρχίσουν να συμβιβάζονται με την ιδέα ότι το λιμάνι έχει καθαρά εμπορική χρήση και ουδόλως τουριστική.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου