Σημαντική βελτίωση της κατάστασης των ασθενών με τη νόσο του Crohn χωρίς ανεπιθύμητες ενέργειες, έδειξαν τα αποτελέσματα μελέτης για τη μαστίχα, που εκπονήθηκε από το Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας, το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση «World Journal of Gastroenterology» και την ιστοσελίδα ONMED ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ στις 23/8/2015.
Η επιστημονική ερευνητική ομάδα χορήγησε σε δέκα ασθενείς με ήπια έως μέτρια ενεργή νόσο, έξι κάψουλες μαστίχας Χίου ημερησίως επί τέσσερις εβδομάδες.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου