Με Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα και χαρούμενες φατσούλες γέμισε το γυμναστήριο anasagym χθες Σάββατο το πρωί, όπου πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη γιορτή για τους μικρούς μαθητές που παρακολουθούν μαθήματα στα τμήματα μπαλέτου και αυτοάμυνας.
Τα παιδιά έπαιξαν, διασκέδασαν και γέλασαν με την ψυχή τους.
Και φέτος τα παιδικά χαμόγελα ήταν η καλύτερη ανταμοιβή.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου