Μεγάλη επιτυχία σημείωσε το κάλεσμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού – παράρτημα Λήμνου – και του Δήμου Λήμνου για συγκέντρωση γάλατος, ώστε να διανεμηθεί στις οικογένειες του νησιού που πλήττονται οικονομικά.
Φέτος αν και η κρίση στην χώρα μας αλλά και στο νησί μας είναι μεγαλύτερη, ξεπεράστηκε το περσινό δέντρο, φτάνοντας πάνω από τα 1300 γάλατα.
Οι Λημνιοί έδειξαν έμπρακτα την αλληλεγγύη προς τους μικρούς και μεγάλους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη… Μπράβο σας!!!
Πολύ συγκινητική ήταν η εικόνα με τα μικρά παιδιά να βοηθούν στο χτίσιμο αυτού του δέντρου της αγάπης από κουτιά με γάλα.
Η φιλαρμονική και η χορωδία του Δήμου Λήμνου υπό τον Δημήτρη Μαυράκη επένδυσαν μουσικά την εκδήλωση με Χριστουγεννιάτικες μελωδίες.
Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός μας ενημέρωσε ότι αυτός δεν είναι ο τελικός αριθμός και ότι θα παραλάβουν περισσότερα τις επόμενες ημέρες.
Σημαντική είναι και η ανάδειξη ενός ακόμα μεγάλου έργο του Ερυθρού Σταυρού – παραρτήματος Λήμνου. Το κοινωνικό φαρμακείο, όπως ανέφεραν στην λήξη της εκδήλωσης, λειτουργεί και υπάρχουν φάρμακα, για τους έχοντες ανάγκη οι οποίοι μπορούν να απευθυνθούν κάθε Τρίτη και Πέμπτη 10:00-12:00 το πρωί, στο χώρο του Νοσοκομείου δίπλα από το μικροβιολογικό.
Το κοινωνικό φαρμακείο έχει ικανές ποσότητες οι οποίες είναι για διάθεση. Και όπως χαρακτηρίστηκα ανέφεραν, αυτή την στιγμή προμηθεύουν και εξυπηρετούνται ακόμα και οι κλινικές του Νοσοκομείο Λήμνου αλλά και ο ΕΟΠΥΥ.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου