Στις 7.50 το πρωί του Σαββάτου, αντί στις 8.30 το βράδυ της Πέμπτης, αναχώρησε τελικά το Εξπρές Σαντορίνη από τη Λήμνο με προορισμό τον Άγιο Ευστράτιο και το Λαύριο, λόγω των χθεσινών δυσμενών καιρικών συνθηκών στο λιμάνι της Μύρινας
Ως εκ τούτου, τα δρομολόγια του με βάση την ανακοίνωση του Pravlis Travel διαμορφώνονται ως εξής:
08/01 Λαύριο - Αγ. Ευστράτιος - Λήμνος 18:30
09/01 Λήμνος - Καβάλα 04:10
To πλοίο θα επανέλθει στο πρόγραμμα του στις 10/01 με αναχώρηση από Καβάλα στις 16:00.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου