ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Άνοιξε και πάλι το Δημόσιο Κ.Τ.Ε.Ο στη Σάμο

 

Σε πλήρη λειτουργία επανέρχεται με δαπάνη της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου το Δημόσιο Κ.Τ.Ε.Ο (Κέντρο Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων) της Σάμου.

Ο αγιασμός στις εγκαταστάσεις του Κ.Τ.Ε.Ο στην επαρχιακή οδό Πυθαγορείου - Ηραίου πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή παρουσία της Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου, Χριστιάνας Καλογήρου. Παρόντες επίσης ήταν ο  Αντιπεριφερειάρχης Σάμου, Νίκος Κατρακάζος, ο Αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών, Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος, η Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού, Φωτεινή Θαλασσινού, ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Σάμου, Ελισαίος Μαυρατζώτης, ο Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Σάμου, Δημήτρης Μαυρατζώτης, ο πρώην Βουλευτής και πρώην Νομάρχης Σάμου, Θαλασσινός Θαλασσινός, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Σάμου και Περιφερειακός Σύμβουλος, Γιώργος Κυριαζής καθώς και οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι, Πολυκράτης Κωνσταντινίδης και Βασίλης Πανουράκης.



Η επαναλειτουργία του Κ.Τ.Ε.Ο Σάμου έγινε μετά από αναβάθμιση του μηχανολογικού και μηχανογραφικού του εξοπλισμού και όλες τις απαραίτητες κτιριακές παρεμβάσεις.

Ο τεχνικός έλεγχος βαρέων οχημάτων και οχημάτων που μεταφέρουν επικίνδυνα και ευπαθή, θα μπορεί πλέον να γίνεται στο νησί της Σάμου με τη συνεπακόλουθη εξοικονόμηση δαπανών για τους αυτοκινητιστές, οι οποίοι μέχρι τώρα ήταν υποχρεωμένοι να μεταβαίνουν σε Κ.Τ.Ε.Ο εκτός Σάμου.

Στις εγκαταστάσεις του Κ.Τ.Ε.Ο θα μπορεί επίσης να γίνεται έλεγχος και όλων των Ι.Χ. οχημάτων, πλην δικύκλων.

Η Περιφερειάρχης, στο χαιρετισμό της μεταξύ άλλων σημείωσε:

"Μετά την επαναλειτουργία του Κ.Τ.Ε.Ο στη Χίο που έγινε πριν από ένα περίπου χρόνο, επαναλειτουργούμε σήμερα το Κ.Τ.Ε.Ο εδώ στη Σάμο, συμβάλλοντας στην οδική ασφάλεια των μεταφορών της Περιφερειακής μας Ενότητας. Για τα νησιά όπου η κάθε μετακίνηση συνεπάγεται υψηλό κόστος, είναι κοινωνική ανάγκη η λειτουργία δομών που δίνουν τη δυνατότητα επιτόπιου ελέγχου και πιστοποίησης.

Έχουμε ήδη θέσει το θέμα και ζητάμε μέρος των εσόδων να περιέλθουν στις Περιφέρειες, ώστε να εξασφαλίζουμε βιωσιμότητα στη λειτουργία και συνεχή επιμόρφωση του προσωπικού, χωρίς να επιβαρύνεται ο ήδη περιορισμένος προϋπολογισμός της τοπικής αυτοδιοίκησης. Ζητούμενο, επίσης, είναι η δυνατότητα πρόσληψης προσωπικού για την περαιτέρω στελέχωση της δομής. Παρά τις ελλείψεις που υπήρχαν τόσο σε πόρους, όσο και σε προσωπικό, στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου κατορθώσαμε να επαναλειτουργούμε σήμερα το Κ.Τ.Ε.Ο και ήθελα να συγχαρώ όλους όσοι συνετέλεσαν σε αυτό. Στόχος τώρα είναι η επαναλειτουργία του Κ.Τ.Ε.Ο της Λέσβου
".


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Βόρειο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video