Μια νέα κοπέλα, από την Λήμνο μέσω του λογαριασμού της στο facebook, πριν από λίγη ώρα εξέφρασε το δικαιολογημένο παράπονο της για την παιδική χαρά στην Ατσική
Διαβάστε τι έγραψε:
«Η εικόνα εγκατάλειψης που παρουσιάζει ο χώρος της παιδικής χαράς στο χωριό μας είναι αποθαρρυντική τόσο για τα παιδιά όσο και για τους γονείς στους οποίους προκαλεί οργή και αγανάκτηση η αμέλεια των υπεύθυνων αλλά και των μεγαλύτερων παιδιών που καθημερινά πηγαίνουν και καταστρέφουν τα παιχνίδια που βρίσκονται μέσα σε έναν χώρο που παίζουν μικρά παιδιά!!!!
Εάν λοιπόν εσείς οι γονείς έχετε δώσει τέτοιο ΚΑΚΟ παράδειγμα στα παιδιά σας να καταστρέφουν παιχνίδια και να μην χαίρονται με αυτά τι να πω τότε η αμέλεια και η ανευθυνότητα είναι θέμα δικό σας τελικά και όχι των *μεγάλων* παιδιών…ΛΥΠΑΜΑΙ !!!!!!!!!!!»
Ας το δούμε λίγο και ας διορθωθεί αυτό το θέμα και ας σκεφτούμε, πως θα νοιώθαμε όλοι εμείς στην θέση των παιδιών;
Η αναδημοσίευση έγινε μετά από άδεια.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου