Την Ικαρία επισκέφθηκαν ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου κ. Αριστείδης Καλάργαλης, οι Διευθυντές Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Αλεξάνδρα Εμμανουηλίδου και κ. Δημήτρης Ταμπαχανιώτης, η προϊσταμένη του ΚΕΔΔΥ κ. Μακρή και Σχολικοί Σύμβουλοι του νομού Σάμου, από την Κυριακή 14/2 και μέχρι το βράδυ της Τρίτης 16/2, συναντήθηκαν με τους διευθυντές, τους εκπαιδευτικούς, τους συλλόγους γονέων όλων σχεδόν των σχολικών μονάδων του νησιού, ενώ την Τρίτη το βράδυ συναντήθηκαν με τα διοικητικά συμβούλια της ΕΛΜΕ και των Δασκάλων – Νηπιαγωγών.
Από τους νέους στην ανάληψη των καθηκόντων διευθυντές πήραμε την υπόσχεση ότι θα καταβάλουν όλες τις προσπάθειες τους για να μην υπάρχουν με την νέα σχολική χρόνια τα προβλήματα των προηγούμενων χρόνων με τα κενά σε εκπαιδευτικούς, ενώ σε συνεργασία με την Περιφέρεια-Επαρχείο Ικαρίας θα γίνει καλύτερος προγραμματισμός για το θέμα της μεταφοράς των μαθητών. Ξεκινούν οι διαδικασίες για την δημιουργία ειδικού σχολείου β/θμιας. Για τα κτηριακά προβλήματα θα υπάρξει συνεργασία με τον Δήμο Ικαρίας ο οποίος θα πρέπει να ενισχυθεί οικονομικά (από προγράμματα) για να μπορεί να αντεπεξέλθει στις ανάγκες.
Το θέμα των 5 εκπαιδευτικών που διώκονται θα εξεταστεί υπηρεσιακά μετά από αίτηση τους, όμως το θέμα δημιούργησε ένταση και παραμένει ανοικτό.
Στα θετικά καταγράφεται η ανάγκη επικοινωνίας και συνεργασίας που πρέπει να υπάρχει σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα για το καλό των παιδιών μας.
Τα θέματα εκπαίδευσης απασχόλησαν την Ικαρία το προηγούμενο τριήμερο. – ΕΡΤ Αιγαίου
Στο:ΠΑΙΔΕΙΑ
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου