
Ο πρώην Αντιδήμαρχος Σαράντης Πανταζής έκανε την παρακάτω Δήλωση σχετικά με την επιτροπή διαχείρισης του Μαρούλα.
«Παίρνοντας αφορμή από κάποιες εκδηλώσεις για τον ένα χρόνο συνεχούς λειτουργίας του κινηματοθέατρου Μαρούλα, από την «φαιρόμενη» επιτροπή διαχείρισης του θα ήθελα να επισημάνω τα παρακάτω:
- Το Μαρούλα ουδέποτε παραχωρήθηκε στον ΟΕΠΑ από τον Δήμο Λήμνου για χρήση και κατά συνέπεια ο ΟΕΠΑ δεν μπορεί να διορίζει επιτροπές διαχείρισης..
- Την ευθηνή λειτουργίας του Μαρούλα έχει αποκλειστικά ο Δήμος Λήμνου, σύμφωνα πάντα με το συμφωνητικό παραχώρησης του Μαρούλα με το οποίο δόθηκε το κινηματοθέτρο από την Κτηματική υπηρεσία στον Δήμο Μύρινας τότε και νυν Δήμο Λήμνου σήμερα.
Προσωπικά έχω ενημερώσει για το συγκεκριμένο «εμπόδιο» τόσο τον Δήμαρχο όσο και τον πρόεδρο του ΟΕΠΑ.
Η «φερόμενη» ή «αυτοαποκαλούμενη» επιτροπή διαχείρισης… δεν υφίσταται νόμιμα, αν κάποιοι θέλουν να έχουν τον «έλεγχο»τέτοιων επιτροπών με φιλικά τους πρόσωπα μάλλον δεν ερεύνησαν την νομιμότητα .
Οφείλω να επισημάνω, γιατί το γνωρίζω καλά ότι ο Δήμαρχος δεν είχε συμμετοχή στην συγκρότηση της συγκεκριμένης επιτροπής.»
Σαράντης Πανταζής
Δημοτικός σύμβουλος
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου