ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Θερμό επεισόδιο σε πρόσφατη συνεδρίαση του ΟΕΠΑ | Στα "χαρακώματα" Παπούλκας - Μοσχάκης – Μαρινάκης

Θερμό επεισόδιο σε πρόσφατη συνεδρίαση του ΟΕΠΑ | Στα

Την επιστολή που κατέθεσε στις 11 Απριλίου στη γραμματεία του Δήμου Λήμνου με την ελπίδα ο Πρόεδρος του Δημοτικού συμβουλίου να συμπεριλάβει το ζήτημα στο οποίο αναφέρεται, στο Δημοτικό Συμβούλιο της Δευτέρας, δημοσιοποίησε το μέλος του Δ.Σ του ΟΕΠΑ Πέτρος Παπούλκας.

Στην επιστολή του αυτή, ο κ. Παπούλκας κάνει γνωστό ένα θερμό επεισόδιο που υπήρξε μεταξύ του ίδιου, του αντιδημάρχου Λήμνου κ. Μοσχάκη και του προέδρου του ΟΕΠΑ κ. Μαρινάκη.

Επειδή όπως αναφέρει ο ίδιος διαπίστωσε ότι ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου δεν συμπεριέλαβε το θέμα στην αυριανή συνεδρίαση και επειδή στην επιστολή του απευθύνεται προς όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους δημοσιοποιεί την επιστολή του προκειμένου να λάβουν εγκαίρως γνώση.

Εξάλλου όπως ο ίδιος δήλωσε «πιστεύω ότι έχει και στενή σχέση με την επέτειο της επάρατης «χούντας», που είχαμε πριν λίγες μέρες. Βασικός σκοπός της δημοσιοποίησης μου είναι η περιφρούρηση μου από ανάλογες πρακτικές, επίσης επειδή πιστεύω στην ευαισθησία της πλειοψηφίας των δημοτικών συμβούλων (ασχέτως παρατάξεων), θα πράξουν τα δέοντα για το ζήτημα».

Η επιστολή του κ. Παπούλκα αναφέρει:

"Κύριε πρόεδρε του Δημοτικού Συμβουλίου.
Κυρίες και κύριοι Δημοτικοί Σύμβουλοι.

ΣΧΕΤ:ΦΕΚ 1407/16-6-2011

Με απόφαση του συμβουλίου σας πριν 18 μήνες περίπου ορίστηκα ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού Εκπαίδευσης Δια Βίου Μάθησης-Πολιτισμού-Αθλητισμού.

Κατά την έκτακτη συνεδρίαση του εν λόγω συμβουλίου την 06-04-2016 που έγινε έπειτα από εισήγηση μου και αφορούσε την μελέτη και διερεύνηση των τρόπων που θα μπορούσε το συμβούλιο μας να εξυπηρετήσει τους σκοπούς για τους οποίους συστάθηκε ο Οργανισμός μας και όπως αυτοί αναφέρονται στο σχετικό, αναπτύχθηκε έντονη συζήτηση μεταξύ εμού, του προέδρου, καθώς και του αντιδημάρχου κ. Μοσχάκη (απλό μέλος του ΔΣ) επί της διαδικασίας αλλά και της ουσίας της συζήτησης.

Όταν κάποια στιγμή ο κ. Μοσχάκης χρησιμοποίησε προσβλητικό χαρακτηρισμό σε βάρος μου, διακόπτοντας με και λέγοντας μου «έχεις εμμονές». Τον ρώτησα αν αντιλαμβάνεται ότι με προσβάλει και αν γνωρίζει την έννοια αυτών που είπε μου ανταπάντησε: «εγώ δεν πηγαίνω σε ψυχίατρο και δεν ξέρω τι σημαίνει». Τότε παρατήρησα ότι «αυτός που χρησιμοποιεί εκφράσεις που δεν γνωρίζει τι σημαίνουν ή βλάκας είναι ή αγράμματος» και του ζήτησα να ανακαλέσει. Όχι μόνο δεν το έκανε αλλά εξοργίστηκε ακόμη περισσότερο και ως μαινόμενος ταύρος άρχισε να με απειλή με ξυλοδαρμό και με προκαλούσε να βγούμε έξω από την αίθουσα για να... κτυπηθούμε (αυτός ήδη είχε εξέλθει της αίθουσας)!

Ο ίδιος ο αντιδήμαρχος εντελώς αβάσιμα ανέφερε ότι έχω τριβές και με άλλους φορείς.
Όταν του αντέτεινα ότι έχω ακούσει να δηλώνει ότι είναι ΧΟΥΝΤΙΚΟΣ απάντησε: «Ναι, είμαι ΧΟΥΝΤΙΚΟΣ και είμαι περήφανος γι αυτό». Τότε μη πιστεύοντας αυτά που άκουγα του είπα ότι πρέπει να ντρέπεται που δηλώνει χουντικός γιατί οι χουντικοί βαρύνονται με την μεγάλη προδοσία και την απώλεια της μισής Κύπρου μας.

Ο κ. πρόεδρος του συμβουλίου μας όχι μόνο δεν επέβαλε την τάξη (π.χ. θα μπορούσε να διακόψει τη συνεδρίαση), αλλά απευθυνόμενος σε μένα με ύφος επιτακτικό μου είπε «αν δε σου αρέσει εδώ μπορείς να φύγεις».

Όταν παρατήρησα ότι δεν είναι ο αρμόδιος για να με διώξει από το συμβούλιο γιατί δεν με όρισε αυτός, ο πρόεδρος σε πλήρη σύγχυση και οργή αφού ανασηκώθηκε από την θέση του άρχισε να φωνάζει «ναι ρε, εγώ ο μαλάκας σε όρισα».

Κυρίες και κύριοι.

Έπειτα από τα παραπάνω παρακαλώ για τις κατά την κρίση σας ενέργειες προκειμένου να περιφρουρηθεί η σωματική και ψυχική μου ακεραιότητα στις συνεδριάσεις του ΔΣ του ΟΕΠΑ από έναν αμετανόητο χουντικό και από έναν πρόεδρο που θεωρεί- κατά δήλωσή του-τον εαυτό του μ... που με όρισε... Από έναν πρόεδρο που δεν γνώριζε ποιός ορίζει τα μέλη του ΔΣ που προεδρεύει ο ίδιος και χρειάστηκε να παρέμβει ο κ. Μπουλώτης για να πεισθεί ότι τα μέλη του ΔΣ του ΟΕΠΑ ορίζονται από το Δημοτικό Συμβούλιο.

ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΟΥΛΚΑΣ

Υ.Γ.α. Ζητώ συγγνώμη για τις εκφράσεις που αναφέρω, αλλά κρίνω ότι είναι ο μόνος τρόπος για να περιγράψω την αλήθεια. Εξάλλου δεν τις εκστόμισα εγώ.
β. Την παρούσα μου την υποβάλλω στον κ. Πρόεδρο με την παράκληση να την διανείμει στα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου.
γ. Επίσης σας γνωστοποιώ ότι, την παρούσα μου επιφυλάσσομαι να δημοσιοποιήσω μέσα από τα ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ενημέρωσης".


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Βόρειο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video