Την Κυριακή των Βαΐων στους Βουρλιώτες της Σάμου οι νοικοκυρές με μεράκι καλλώπισαν και ασβέστωσαν τις αυλές και τους δρόμους, όπως το επιβάλλει η τοπική παράδοση.
Το αισθητικό αποτέλεσμα είναι μοναδικό, όπως αποκαλύπτουν οι φωτογραφίες του Δημήτρη Καραΐσκου και της Ευαγγελίας Καπενεκά από το όμορφο ορεινό χωριό της βόρειας Σάμου!
Φωτογραφίες του Δημήτρη Καραΐσκου και της Ευαγγελίας Καπενεκά
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου