Στο λιμάνι της Μύρινας μπήκε στις 20:40 το πλοίο ΣΑΟΣ ΙΙ, καταφέρνοντας τελικά να πραγματοποιήσει το παρθενικό του ταξίδι, από Αλεξανδρούπολη προς Σαμοθράκη, Λήμνο και Λαύριο.
Το ΣΑΟΣ ΙΙ «υποδέχθηκε» στο λιμάνι το «Εξπρές Πήγασος», το οποίο είχε προσεγγίσει το λιμάνι μας στις 20:20. Και τα δυο πλοίο θα αναχωρήσουν προς Λαύριο, με το ΣΑΟΣ ΙΙ να έχει άμεση αναχώρηση προκειμένου να μπει στο πρόγραμμα των δρομολογίων του το οποίο αναφέρει αναχώρηση προς Λήμνο στις 7 το πρωί.
Το Πήγασος πάλι, θα αναχωρήσει στην προγραμματισμένη του ώρα, στις 21.30 δηλαδή.
{gallery}saosII_limnos{/gallery}
Φωτό: Ανθή Φακιριάδου | Βιργινία Καρβέλη
Βίντεο: Βιργινία καρβέλη
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου