ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Συνάντηση εργαζομένων στον κλάδο του τουρισμού με την Ένωση Ξενοδόχων Σάμου


Εκπρόσωποι του Σωματείου Εργαζομένων στα Ξενοδοχεία - Τουριστικά Γραφεία και Επισιτιστικά Επαγγέλματα Σάμου συναντήθηκαν πριν από λίγες μέρες με εκπροσώπους της Ένωσης Ξενοδόχων Σάμου στα γραφεία του Εργατικό Κέντρου του νησιού, μετά από αίτημα του Ε.Κ.Σ.

Όπως αναφέρουν οι υπεύθυνοι του Εργατικού Κέντρου για τη συνάντηση αυτή, "τα συνδικάτα ξεκαθάρισαν από την αρχή ότι η συνάντηση δεν είναι εθιμοτυπική αλλά ουσιαστική και πάνω στα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι του κλάδου, όπως:

Εφαρμογή της κλαδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και υπογραφή Τοπικής Σύμβασης Εργασίας. Σ’ αυτό συνηγορεί το γεγονός της ανόδου του τουριστικού ρεύματος στο νησί, του τζίρου και των κερδών των επιχειρήσεων. 

Να σταματήσει η εξουθένωση των εργαζομένων με την συνεχή εντατικοποίηση της δουλειάς τους, κύρια εξ αιτίας του ότι δεν γίνονται νέες προσλήψεις παρά την συνεχή αύξηση των τουριστών στο νησί. 

Τήρηση της εργατικής νομοθεσίας στην εφαρμογή του 5νθημέρου και των ρεπό, στην πληρωμή της Κυριακής και της Αργίας, της υπερεργασίας και υπερωρίας, της άδειας και του επιδόματος αδείας, στα δώρα εορτών …

Να μην απολύονται οι εργαζόμενοι πριν την συμπλήρωση των 100 ενσήμων, που είναι το ελάχιστο όριο για το επίδομα ανεργίας, αλλά να μη σταματάνε εκεί και να μπαίνει το πραγματικό σύνολο των ενσήμων που αντιστοιχεί σε κάθε εργαζόμενο για όλες τις ημέρες που εργάστηκε.

Θεωρούμε ότι είναι απαράδεκτο οι εργαζόμενοι που πάνω τους στηρίζεται το «θαύμα της τουριστικής ανάπτυξης» να γνωρίζουν κάθε χρόνο και μεγαλύτερη χειροτέρευση των συνθηκών εργασίας, καθώς και συνεχείς μειώσεις μισθών και δικαιωμάτων.

Η Ένωση ξενοδόχων μας γνώρισε ότι κατά την πρόσφατη γενική τους συνέλευση αποφάσισαν, για μια σειρά λόγων, να ζητήσουν την αποχώρηση της Ένωσης από την Πανελλαδική Ομοσπονδία Ξενοδόχων και ότι φέτος θα τηρήσουν την κλαδική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, όπως δεσμεύονται. Για την υπογραφή Τοπικής Συλλογικής Σύμβασης μας είπαν ότι θα το μεταβιβάσουν στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης, αλλά θεωρούν ότι δεν είναι  «ώριμη» μια τέτοια ιδέα για τώρα και για τις περιπτώσεις παραβίασης της εργατικής νομοθεσίας σε συγκεκριμένα ξενοδοχεία που επισημάνθηκαν, ότι η Ένωση δεν έχει καμία ευθύνη παρά μόνο οι υπεύθυνοι αυτών των ξενοδοχείων.

Οι Διοικήσεις του ΕΚΣ και του σωματείου, που πρόσφατα βγήκε ενισχυμένο στις εκλογές που είχε, καλούν τους εργαζόμενους του κλάδου σε επαγρύπνηση και ετοιμότητα. Δεν είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε «εκπτώσεις» στα λίγα δικαιώματα που μας έχουν αφήσει οι αντεργατικές επιθέσεις του κεφαλαίου και των κυβερνήσεων, ούτε και να χαρίζουμε απλήρωτη εργασία. Γνωστοποιήστε αμέσως στα συνδικάτα την όποια παραβίαση γίνει σε σας ή πέσει στην αντίληψή σας.  Κανένας και καμία δεν είναι μόνος του. Μαζί με το σωματείο και το ΕΚΣ διεκδικούμε το δίκιο μας".



Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Βόρειο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video