ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Μια οφειλόμενη απάντηση στους φίλους μας από το Ρέθυμνο

 

Αγαπητοί φίλοι μου,

παρακολουθώ χρόνια αγώνες ποδοσφαίρου σαν θεατής στα γήπεδα της Αττικής και εσχάτως κάνω και αθλητικό ρεπορτάζ σε αγώνες ποδοσφαίρου στο νησί μας.

Πάντα, θέλω να πιστεύω, ότι κάνω ένα καλοπροαίρετο ρεπορτάζ με κάποια σχόλια υποκειμενικά, που στόχο έχουν να βοηθήσουν τον καλώς εννοούμενο αθλητισμό, σε όλα τα αθλήματα. Δεν έχω καμία υστεροβουλία υπέρ του μεν ή του δε, λογικό είναι να τρέφω καθαρά φίλαθλα και όχι οπαδικά φιλικά συναισθήματα για τις ομάδες του νησιού μας, αλλά αυτό βέβαια δεν με κάνει αυτόματα να έχω εχθρικά συναισθήματα για καμία φιλοξενούμενη ομάδα, απ’ όπου κι αν προέρχεται. Το αντίθετο θα έλεγα.

Γνωρίζω λοιπόν πολύ καλά ορισμένα πράγματα, δεν γνωρίζω και είναι φυσιολογικό, ορισμένα άλλα όπως τις αποφάσεις των διαιτητών και κυρίως τι γράφεται στο φύλλο αγώνα μετά τη λήξη του αγώνα. Σέβομαι σε και εκτιμώ τον αγώνα που κάνει η διοίκηση και ο κάθε προπονητής, είτε Ικαριώτικου σωματείου, είτε άλλου από οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας, γιατί τα πρωταθλήματα στις μικρές ερασιτεχνικές κατηγορίες, αλλά και στις εθνικές κατηγορίες Β’ και Γ’ Εθνικής Κατηγορίας δεν έχουν καμία σχέση με το “μεγάλο” επαγγελματικό πρωτάθλημα.

Για να έλθω στο δια ταύτα, στον τελευταίο αγώνα της γυναικείας ομάδας του Α.Γ.Σ. Διαγόρα Ραχών με τις γυναίκες του Νέου Αστέρα Ρεθύμνου, γράφοντας το ρεπορτάζ του αγώνα, ζώντας τον από κοντά, έγραψα για  τους συνεχείς τραυματισμούς των παικτριών του Α.Γ.Σ. Διαγόρα, σ’ ένα ματς που όπως και να έχει είχε δυνατές διεκδικήσεις και από τις δυο ομάδες, μια αποβολή από την μεριά του Νέου Αστέρα Ρεθύμνου, και κίτρινες κάρτες και στις δυο ομάδες.

Λογικό είναι λοιπόν να μην γνωρίζω τι έγραψε ο διαιτητής στο φύλλο αγώνα για την αποβολή ή τι δήλωσαν οι αθλήτριες μετά τον αγώνα, όχι σε εμένα σίγουρα, ούτε βέβαια γνώριζα ότι παίκτρια της ομάδας του Ρεθύμνου, όπως και παίκτριες του Διαγόρα είχαν για μια έως δυο μέρες  κάποια προβλήματα που προερχόταν από το δυνατό παιχνίδι ανάμεσα στις δυο ομάδες.

Η ερώτηση μου που παραμένει και απευθύνεται και στους φίλους από το Ρέθυμνο, υπήρχε κάποιος λόγος να είναι τόσο δυνατό το παιχνίδι, πόσο μάλλον όταν τα σωματεία που αγωνιζόταν ήταν γυναικεία και λόγω φύλου νομίζω θα ήταν πιο ήρεμα τα γεγονότα. Τώρα αν αυτό συμβαίνει, επιτρέψτε μου να μην με βρίσκει σύμφωνο και το καυτηριάζω.

Το γεγονός ότι ο προπονητής της ομάδας του Ρεθύμνου είναι και εκπαιδευτικός και μου εξέφρασε πολιτισμένα την ενόχληση του για τα γραφόμενα μου και τις πιθανές υπερβολές μου, θέλω κατ’ αρχήν να του ζητήσω συγγνώμη αν βγήκε αυτό το εσφαλμένο συμπέρασμα από τα γραφόμενα μου και να τον διαβεβαιώσω ότι η ομάδα του Ρεθύμνου μου είναι καθ’ όλα συμπαθής, όπως άλλωστε όλες οι φιλοξενούμενες ομάδες στο νησί μας. Ίσως όμως θα έπρεπε να τον ενοχλούν οι “δημοσιογραφικές υπερβολές” φιλικών Ρεθυμνιώτικων site, που μιλούσαν για …”οδύσσεια της  ομάδας του Ρεθύμνου” για να φθάσουν στην Ιθάκη που λέγεται Ικαρία και την σιγουριά τους πριν τον αγώνα ότι θα περάσουν άνετα από το νησί μας. Ξέρετε είμαι στο νησί μου αλλά….διαβάζω και ενημερώνομαι πολύ…Πιστεύω ότι κι εσείς αγαπητέ και φίλτατε  προπονητή του Νέου Αστέρα Ρεθύμνου δεν ενστερνίζεστε τέτοια δημοσιεύματα, όσο κι αν βοηθούν την ομάδα σας.

Τελειώνοντας και απευθυνόμενος πρώτα απ΄όλα στον αξιολογότατο, όπως φαίνεται από την επιστολή του, προπονητή της ομάδας του Νέου Αστέρα Ρεθύμνου, αλλά κυρίως στις αθλήτριες του σωματείου του, θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι παρ’ όλα όσα πιθανόν να έγιναν ή γράφτηκαν από εμένα στο συγκεκριμένο δημοσίευμα, μόνο δόλο δεν είχαν και αν υπήρξε κάποια υπερβολή, δεν είχαν στόχο ούτε τον προπονητή ούτε τις αθλήτριες της ομάδας. Υπηρετούμε όλοι το “ευ αγωνίζεσθαι”, ο καθένας από το μετερίζι του, γιατί κοινός στόχος όλων μας είναι η αγάπη για το άθλημα.

Αγαπητοί φίλοι από το Ρέθυμνο εύχομαι τα καλύτερα στην ομάδα σας, αλλά και στις ομάδες από την Ικαρία, που δεν φαντάζεστε τι δυσκολίες και στερήσεις, αλλά και έλλειψη αγωνιστικών χώρων έχουν, για να φθάσουν και να παρουσιάσουν αυτό το αποτέλεσμα που είδατε στον μεταξύ μας αγώνα. Ένα μόνο θα σας πω κλείνοντας, ότι η ομάδα που αντιμετωπίσατε έπαιζε για τρία χρόνια ουσιαστικά όλους τους αγώνες της εκτός έδρας, αφού “έδρα” της θεωρείτο το απέναντι νησί της Σάμου και παρ’ όλα αυτά, στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής βγήκε αήττητη και πρωταθλήτρια στον όμιλο της. Τώρα το γήπεδο που παίξατε απέχει 20 χιλιόμετρα από την φυσική έδρα της ομάδας, αλλά επιτέλους φέτος πανηγυρίζουν που επιτέλους παίζουν….πάνω στην Ικαρία.

Με εκτίμηση σε όλους σας

για την Ικαριακή Ραδιοφωνία

Σωτήρης Πολίτης

The post Μια οφειλόμενη απάντηση στους φίλους μας από το Ρέθυμνο appeared first on Ικαριακή Ραδιοφωνία.


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Βόρειο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video