Σε ένα μήνα αναμένεται να είναι έτοιμο το νομοσχέδιο για την επαναφορά των δημοσίων υπαλλήλων που απολύθηκαν, σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε ο αναπληρωτής υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Ο κ. Κατρούγκαλος, εκτίμησε ότι η κίνηση για την επιστροφή των 3.800 υπαλλήλων που ήταν «στην ουρά για απόλυση» λόγω διαθεσιμότητας, θα κοστίσει περίπου 33 εκατομμύρια ευρώ θα κοστίσει.
Στις δηλώσεις που έκανε στον τηλεοπτικό σταθμό Mega, ο κ. Κατρούγκαλος είπε ότι αν και το νομοσχέδιο θα είναι έτοιμο σε ένα μήνα, η διοικητική διαδικασία θα χρειαστεί κάποιο χρόνο. Ακόμη, παραδέχθηκε ότι γίνονται σκέψεις για την ανασυγκρότηση της δημοτικής αστυνομίας.
Παράλληλα, τόνισε ότι πέρα από την αποκατάσταση των αδικιών προτεραιότητα αποτελεί η κάλυψη σημαντικών κενών που έχουν δημιουργηθεί σε υπηρεσίες του δημοσίου, καθώς όπως εξήγησε, το 2010 οι δημόσιοι υπάλληλοι ανέρχονταν σε 920.000 και τώρα είναι 570.000.
Στόχος επίσης, σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, είναι να δημιουργηθεί ένα πρόγραμμα «πραγματικής κινητικότητας», το οποίο «δεν θα έχει τον εκβιασμό της απόλυσης».
★ Πηγή: Συντακτική ομάδα του eklogika.gr
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου