ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Γ. Παπανδρέου: «Στη διαπραγμάτευση δεν πρέπει να τεθούν σε κίνδυνο οι θυσίες που έχουν γίνει»


Από το βήμα της πρώτης Πανελλαδικής Συνδιάσκεψης του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών, μίλησε ο πρόεδρος του κόμματος, Γ. Παπανδρέου, ο οποίος αναφέρθηκε και στις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με τους δανειστές. Ο κ. Παπανδρέου είπε ότι ήρθε η ώρα για τον Αλέξη Τσίπρα «να αντιμετωπίσει την αλήθεια απέναντι στους μύθους που αγκάλιαζε για χρόνια» και ξεκαθάρισε ότι θα βάλει πλάτη και στην Ελλάδα και διεθνώς για να έχουν αίσιο τέλος οι διαπραγματεύσεις.

Τόνισε επίσης ότι «όσοι επενδύουν σε ‘αριστερή παρένθεση’ επενδύουν σε εθνικό έγκλημα» και εξαπέλυσε επίθεση κατά της ΝΔ σε σχέση με την διακυβέρνηση του Κ. Καραμανλή μεταξύ 2004 και 2009.

«Έχει χρέος ο κ Τσίπρας να αντιμετωπίσει την αλήθεια απέναντι στους μύθους που αγκάλιαζε για χρόνια. Ας ρωτήσει αν δεν φοβάται την απάντηση. Τώρα που είναι πρωθυπουργός ο κ. Τσίπρας, γιατί δεν ρωτάει στην Ευρώπη ποιος έφταιγε, πόσο ήταν το έλλειμμα; Δεν θα βρίσκει υποψήφιο Πρόεδρο της Δημοκρατίας;», αναρωτήθηκε ο πρώην πρωθυπουργός και νυν πρόεδρος του ΚΙΔΗΣΟ και πρόσθεσε: «Δεν θα κάνω ό,τι μου έκαναν. Δεν θα πετροβολήσω την κυβέρνηση της χώρας. Θα βάλω πλάτη και εδώ και στο εξωτερικό για τις διαπραγματεύσεις οι οποίες θα διεξαχθούν. Όσοι επενδύουν σε ‘αριστερή παρένθεση’ επενδύουν σε εθνικό έγκλημα». Ο κ. Παπανδρέου κάλεσε πάντως η διαπραγμάτευση με τους εταίρους της χώρας να διεξαχθεί ομαλά, για να μην τεθούν σε κίνδυνο οι θυσίες του ελληνικού λαού των τελευταίων ετών.



Ακόμη σημείωσε πως «τώρα δικαιώνονται όλα όσα έχουμε πει, τώρα που ακόμα και οι πολιτικοί αντίπαλοί μας παραδέχονται ότι, ο πραγματικός εχθρός δεν είναι οι μύθοι και οι συνωμοσιολογίες, αλλά τα κακώς κείμενα του πελατειακού κράτους- και η συντήρηση». Ο κ. Παπανδρέου εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση κατά του κ. Σαμαρά, τον οποίο, μεταξύ άλλων, κατηγόρησε ότι υπονόμευσε την προοπτική της νέας κυβέρνησης με την παράταση του προγράμματος για δύο μήνες, δήλωσε ότι στηρίζει την κυβέρνηση ζητώντας από το Σώμα να στηρίξει και εκείνο την κυβέρνηση, κάτι που επιδοκιμάστηκε. Επέκρινε και τον κ. Τσίπρα στον οποίο υπενθύμισε τη στάση του στο παρελθόν και διατύπωσε τις απόψεις και τις προτάσεις του για το πώς πρέπει να κινηθεί η κυβέρνηση στη διαπραγμάτευση.



Ο κ. Παπανδρέου είπε ότι η κυβέρνηση Σαμαρά απέτυχε παρά την πρωτοφανή συναίνεση που είχε και σημείωσε ότι «δεν κατάφερε να οδηγήσει τη χώρα σε ασφαλή έξοδο, απέτυχε να βελτιώσει τη ζωή των Ελλήνων και απέδειξε ότι η δεξιά δεν πιστεύει στις μεγάλες αλλαγές». Τον κατηγόρησε επίσης για τη φράση του ότι παρέλαβε χάος και παρέδωσε χώρα, τονίζοντας ότι χάος παρέλαβε ο ίδιος από τη ΝΔ και παρέδωσε χώρα με όλες τις προϋποθέσεις για να πάει καλά, απευθύνοντας και νέα κατηγορία προς τον κ. Σαμαρά ότι εκείνος δημιούργησε χάος με την επιμονή του για διπλές εκλογές το 2012. Και σήμερα, όπως είπε, εύχεται να αποτύχει η κυβέρνηση, όπως εύχονταν το 2009, το 2010 και το 2011, όσο, δηλαδή, δεν ήταν εκείνος στην εξουσία.



Ο κ. Παπανδρέου είπε ότι το ΚΙΔΗΣΟ πρέπει να έχει ως έναν από τους πρωταρχικούς του στόχους, «να αποτελέσει μόνιμη πίεση σε μια κυβέρνηση που πολιτεύτηκε - όπως ο κ. Σαμαράς, με το δίλημμα: μνημόνιο ή αντιμνημόνιο. Δηλαδή, που δεν άγγιξε τα πραγματικά ζητήματα της ελληνικής κοινωνίας».

Το δεύτερο κυρίαρχο ζήτημα, πρόσθεσε, πρέπει να είναι η διαπραγμάτευση. Έχουμε χρέος, τόνισε, να στηρίζουμε, αλλά και η κυβέρνηση, η οποία τώρα συνειδητοποιεί τη δύσκολη πραγματικότητα, έχει χρέος να στηρίζει τις κατακτήσεις του ελληνικού λαού τα προηγούμενα χρόνια.



«Ίσως να ήταν ιστορικά αναγκαίο να διαχειριστεί την κρίση όλο το πολιτικό φάσμα της χώρας, ώστε να καταλάβει τη δυσκολία της κατάστασης», είπε ο κ. Παπανδρέου και εξέφρασε την ελπίδα ότι η κυβέρνηση θα διαπραγματευτεί με σκληρό, αλλά ομαλό τρόπο και να καταλήξει στην οποιαδήποτε συμφωνία, προσθέτοντας ότι σήμερα οι συνθήκες είναι κατά πολύ καλύτερες από εκείνες του 2010.



Αναφερόμενος στην απόφαση της ΕΚΤ για τα ελληνικά ομόλογα, ο κ. Παπανδρέου είπε ότι πρέπει να υπάρξει σύνεση και επανέφερε την πρότασή του για τη διεξαγωγή διεθνούς συνεδρίου εμπειρογνωμόνων. Ασκώντας κριτική στην μέχρι τώρα πρακτική της κυβέρνησης, τόνισε ότι ένα τέτοιο συνέδριο είναι πολύ προτιμότερο από το να πετάμε διάφορες ενδιαφέρουσες ιδέες ανά τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και μετά να τις παίρνουμε πίσω. Επανέφερε επίσης και την πρότασή του για διεξαγωγή δημοψηφίσματος που θα επικυρώσει την όποια συμφωνία πετύχει η κυβέρνηση.



Ο πρόεδρος του ΚΙΔΗΣΟ ζήτησε από την κυβέρνηση και τον κ. Τσίπρα να αποκαταστήσουν την αλήθεια και ήταν πολύ σκληρός απευθυνόμενος προς τον πρωθυπουργό, τον οποίο κατηγόρησε ότι «διέσυρε την αλήθεια» και έχει χρέος ως πρωθυπουργός να την αποκαταστήσει. Ακόμη, κάλεσε τον κ. Τσίπρα να ρωτήσει τους Ευρωπαίους συνομιλητές του ποιο ήταν το έλλειμμα του 2009, ποιος έφταιγε για τα χάλια της χώρας, αν ρώτησε τον κ. Γιούνκερ, για παράδειγμα, να μάθει τελικά ποια κυβέρνηση έπαιξε εγκληματικά παιχνίδια με το έλλειμμα της χώρας, ενώ ρώτησε τον κ. Τσίπρα, αν φοβόταν την απάντηση, γιατί μετά από αυτή δεν θα έβρισκε υποψηφίους για την Προεδρία της Δημοκρατίας. Του ζήτησε επίσης να ρωτήσει τους υπεύθυνους του ΔΝΤ και να τους ζητήσει να του πουν την αλήθεια «για το άλλο παραμύθι που κυκλοφόρησε και ο ίδιος στην Ελλάδα, ότι όλα ήταν δήθεν προσχεδιασμένα από τον Παπανδρέου»; Και συνέχισε: «Γιατί δεν τους ρωτάει πότε αποφασίστηκε το Μνημόνιο, ποια βοήθεια είχε ζητήσει η ελληνική κυβέρνηση από το ΔΝΤ μέχρι τον Απρίλιο του 2010; Γιατί δεν τους ρωτάει αν υπήρχε τότε, με τα τότε δεδομένα, άλλη εφικτή λύση από αυτή που επιλέχθηκε; Να τους ρωτήσει -και να έρθει να μας πει τι του απάντησαν. Και να ρωτήσει όποιον θέλει αν υπήρχε περίπτωση η Ελλάδα να βρει χρήματα από αλλού και τα αρνήθηκε -ακόμα ένα παραμύθι που διακίνησε με μεγάλη ευλάβεια για χρόνια ο κ. Τσίπρας. Να ρωτήσει αν υπήρχε κάποιος που θα δάνειζε δεκάδες δισεκατομμύρια στην παντελώς αναξιόπιστη και βυθισμένη μέσα στο βούρκο αγνώστου βάθους ελλειμμάτων Ελλάδα του Καραμανλή. Να τους ρωτήσει. Αλλά όταν θα γελάσουν μαζί του, να έρθει να μας το πει. Και πού είναι τώρα όλοι αυτοί; Γιατί δεν έρχονται να στηρίξουν τη χώρα και υποχρεώνεται η κυβέρνηση να ζητά την έγκριση των Ευρωπαίων; Να εγγυηθούν αυτοί ότι θα αγοράσουν τα 15 δισ. έντοκα που θέλει να εκδώσει η κυβέρνηση. Για να μην στερηθεί η οικονομία από εγχώριους πόρους. Και να εξασφαλίσει και η κυβέρνηση τον αναγκαίο χρόνο για να προετοιμάσει τις προτάσεις που θέλει να καταθέσει στην Ευρώπη».







Για τη διαπραγμάτευση



Σε ό,τι έχει να κάνει με τη διαπραγμάτευση, ο κ. Παπανδρέου υποστήριξε ότι στην Ευρώπη πρέπει να γίνουν μεγάλες αλλαγές, που «προϋποθέτουν ισχυρές εθνικές προοδευτικές κυβερνήσεις, που θα επιδιώξουν να συνεργαστούν με αντίστοιχες στην Ευρώπη. Όμως, δεν πρέπει να έχουμε ψευδαισθήσεις ότι όλα θα αλλάξουν μονομιάς. Όπως και δεν πρέπει να γίνουμε εμείς παρανάλωμα στην προσπάθειά μας να αλλάξουμε την ΕΕ. Ούτε να περιμένουμε ότι άλλοι θα συμμαχήσουν εύκολα χωρίς να υπολογίσουν τα δικά τους στενά εθνικά συμφέροντα. Που επηρεάζονται από τις δογματικές πολιτικές της Γερμανίας για τη λιτότητα. Να δώσουμε τη μάχη για μια Ευρώπη διαφορετική, δημοκρατική, προοδευτική, σοσιαλιστική, χωρίς να χάσει η Ελλάδα και ο Έλληνας πολίτης».



Ο κ. Παπανδρέου αναφέρθηκε και στις δύσκολες συνθήκες υπό τις οποίες το ΚΙΔΗΣΟ κλήθηκε να δώσει την εκλογική μάχη, πετυχαίνοντας πολλά σε λίγο διάστημα και πρόσθεσε πως το γεγονός ότι έμεινε εκτός Βουλής δεν απογοήτευσε όσους στρατεύθηκαν στις τάξεις του. Και πρόσθεσε ότι αυτό μπορεί να είναι μια ευκαιρία ώστε το ΚΙΔΗΣΟ να οργανωθεί σε υγιείς βάσεις και όταν μπει στη Βουλή να έχει στενούς δεσμούς με τους πολίτες και να είναι ισχυρό.



Αναφέρθηκε εμμέσως και στο ΠΑΣΟΚ κάνοντας λόγο για «ασφυξία του χώρου», που ταυτίστηκε με τη δεξιά και είχε αλωθεί από μηχανισμούς νομής της εξουσίας, αντί να προσπαθεί να αλλάξει τις δομές της εξουσίας. «Εμείς δεν θελήσαμε να δημιουργήσουμε απλά ένα άλλο κόμμα της κεντροαριστεράς, αλλά μια δύναμη αλλαγής, που ξεκινάει και οικοδομείται από τη βάση, με κινηματικά και συμμετοχικά χαρακτηριστικά», κατέληξε.

★ Πηγή: Συντακτική ομάδα του eklogika.gr



Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Βόρειο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video