ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Φτηνούς ναύλους απαιτεί το υπουργείο για τις άγονες γραμμές

ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ

ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ

Δυσανασχετεί το υπουργείο Μεταφορών με τους υψηλούς ναύλους των αεροπορικών εταιρειων καθώς και με το γεγονός ότι ενώ επιδοτούνται, πολλές φορές στα πληρώματα δεν υπάρχει ούτε ένας εργαζόμενος που να μιλάει ελληνικά! Οι εταιρείες πάλι γρινιάζουν γιατι τους κόβει την επιδότηση σχεδόν στο ένα τρίτο.

Από αυτή την αντιπαράθεση είναι πιθανό το χειμώνα να πληγούν οι κάτοικοι περιοχών που εξυπηρετούνται με δρομολόγια «άγονων γαμμών», αλλά αυτό δεν μπορεί να προκριθεί από τώρα και θα φανεί στην εξέλιξη του μειοδοτικού διαγωνισμού με τις ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες.

Το νέο σχέδιο του υπουργείου περικόπτει τις επιδοτήσεις της τετραετίας στα 59 εκατ. ευρώ από 158 που είχε συμφωνήσει η προηγούμενη κυβερνηση το 2012) , προβλέπει 28 άγονες γραμμές (όσες ήταν) και  κατ’ ελάχιστον τρία δρομολόγια την εβδομάδα, επιτρέπει ακύρωση μόνο στο 1% των πτήσεων, και παράλληλα ανάλογα με την περίοδο, καθορίζει τη μέγιστη τιμή του ναύλου στην οικονομική θέση.

«Όταν η πτήση Αθήνα-Λονδίνο κόστιζε με ελληνικές γραμμές 204 ευρώ, πώς γίνεται η πτήση Ακτιο-Σητεία να κοστίζει τώρα 547 ευρώ και η πτήση Θεσσαλονίκη-Σκύρος 419;»  είπε ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.

Ετσι, για παράδειγμα  στη χαμηλή και μέση περίοδο τα εισιτήρια θα ξεκινούν από 35 ευρώ (στο δρομολόγιο Κοζάνη-Καστοριά) και δεν θα υπερβαίνουν τα 85 ευρώ (στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Καλαμάτα), ενώ στην τετράμηνη υψηλή περίοδο (Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο) η μέγιστη τιμή ναύλου για αυτά τα δρομολόγια  θα είναι  40 και 100 ευρώ αντίστοιχα.

Ο διαγωνισμός για τις γραμμές αναρτήθηκε στη «Διαύγεια», η περίοδος συμφωνίας προβλέπεται τετραετής και ξεκινά από την 1η Οκτωβρίου και λήγει στο τέλος Σεπτεμβρίου  του 2020. Η συμμετοχή στον διαγωνισμό είναι ανοιχτή σε όλους τους αερομεταφορείς που έχουν άδεια εκμετάλλευσης σε ισχύ. Ωστόσο ορίζεται σαφώς ότι οι εταιρείες που θα αναλάβουν τα συγκεκριμένα δρομολόγια θα πρέπει να συμπεριλαμβάνουν στο πλήρωμα τουλάχιστον έναν εργαζόμενο που θα κατανοεί πλήρως και θα μιλάει την ελληνική γλώσσα.

Ο κ. Σπιρτζης είπε επίσης ότι «πολλά αεροπλάνα  πηγαινοέρχονταν μόνο με… το πλήρωμα » αλλά υπήρχαν και γραμμές που εξυπηρετούσαν περισσότερους του ενός προορισμούς και έκαναν έως και δέκα προσαπογειώσεις ανά δρομολόγιο. Επίσης έχει τονίσει ότι μέχρι τώρα επιδοτούνταν σχεδόν οι διπλάσιες από τις απαραίτητες θέσεις, δηλαδή πληρώθηκαν από το κράτος 1.080.051 θέσεις, ενώ μετακινήθηκαν μόνο  565.667 επιβάτες.

Σύμφωνα με τον υπουργό, αρκετά δρομολόγια εκτελούνταν μόνο με πιλότους και αεροσυνοδούς: «Στο δρομολόγιο Ζάκυνθος-Κύθηρα τον Ιανουάριο πραγματοποιήθηκαν εννιά αφίξεις αεροσκαφών με οκτώ επιβάτες, τον Φεβρουάριο οκτώ αφίξεις με κανέναν επιβάτη, τον Μάρτιο τέσσερις αφίξεις με έναν επιβάτη, τον Απρίλιο 13 αφίξεις με έναν επιβάτη και τον Μάιο 13 αφίξεις με 4 επιβάτες».

 

Στη γραμμή της Ζακύνθου το 2014 πληρώθηκαν 58.584 θέσεις και ταξίδεψαν 36.315 επιβάτες με κόστος 1.078.000 ευρώ, στη γραμμή Ρόδος – Κως – Κάλυμνος – Λέρος – Αστυπάλαια η επιβατική κίνηση ήταν 5.791 επιβάτες και οι θέσεις που πληρώθηκαν ήταν 9.883 με κόστος 1.714.000 ευρώ, και στη γραμμή Αθήνα-Σητεία η επιβατική κίνηση ήταν 20.295 επιβάτες και πληρώθηκαν 75.107 θέσεις. Αντίστοιχα στη γραμμή Αθήνα – Καστοριά – Κοζάνη μετακινήθηκαν 6.452 επιβάτες και πληρώθηκαν 20.052 θέσεις, στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Λήμνος – Ικαρία οι επιβάτες ήταν 14.635 και οι θέσεις που πληρώνονταν ήταν 45.570, στη γραμμή Αλεξανδρούπολη-Σητεία οι επιβάτες ήταν 2.710 και οι θέσεις που πληρώνονταν ήταν 7.860 και στη γραμμή Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος οι επιβάτες ήταν 8.359 και οι θέσεις που επιδοτήθηκαν  ήταν 26.106.

 

presspublica.gr


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Βόρειο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video